Ursprungligen postat av mcfoevva
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
På TV: Fiskedrag säsong 7 har premiär 17/10 kl 22:00 i TV4 Sport
Collapse
X
-
Skulle gissa att det skar sig lite mellan dom. Johan och Micke hade ju bromanodell tillsammans. Å de gick ju lite som de gick.... Tror att dom slutade producera tillsammans i samma veva som bolaget började se sina dagar räknade. Bara hypoteser och spekulationer. Men det är inte fullt omöjligt att det helt enkelt skar sig mellan dom. Det har inte varit någon form av gästande i varandras program. Om jag inte minns helt fel. Möjligen har Broman varit med upp till fjälls med Micke men kan inte minnas något avsnitt efter s05 han varit med.Oh crap! VAfan har jag nu gjort!?
-
Vill bara påminna om att första avsnittet av den nya säsongen går nu ikväll. Jag har tyvärr inte kanalen själv så jag missar det hela.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
River monsters hittas enkelt på piratkajjen för dom som vill det.
Förut tyckte jag heller inte att det var särskilt intressant att se dessa exotiska fiskar bändas på tv. Främst för att merparten av dom fiskarna kommer man aldrig få chansen att fånga. Desto mer jag kollat desto mer intressant har det dock blivit.
Kommentera
-
River monsters är sjukt bra och Jeremy Wade är en grym programledare, mkt bra tv produktion som rekommenderas trots att man själv kanke inte kommer dra dessa typer av fiskar. Först var tjejen rädd för fiskarna och klagade när jag kollade på programmet med nu så tycker t.o.m hon att det är bra =)Ursprungligen postat av jns Visa inläggRiver monsters hittas enkelt på piratkajjen för dom som vill det.
Förut tyckte jag heller inte att det var särskilt intressant att se dessa exotiska fiskar bändas på tv. Främst för att merparten av dom fiskarna kommer man aldrig få chansen att fånga. Desto mer jag kollat desto mer intressant har det dock blivit.
Kommentera
-
Exakt samma hemma hos mig !Ursprungligen postat av johasp20 Visa inläggRiver monsters är sjukt bra och Jeremy Wade är en grym programledare, mkt bra tv produktion som rekommenderas trots att man själv kanke inte kommer dra dessa typer av fiskar. Först var tjejen rädd för fiskarna och klagade när jag kollade på programmet med nu så tycker t.o.m hon att det är bra =)
Kul med lite sällskap i soffan
Kommentera
-
Men det som stör mig med programmet är att fiskarna alltid framstås som livsfarliga mördarmaskiner..Ursprungligen postat av johasp20 Visa inläggRiver monsters är sjukt bra och Jeremy Wade är en grym programledare, mkt bra tv produktion som rekommenderas trots att man själv kanke inte kommer dra dessa typer av fiskar. Först var tjejen rädd för fiskarna och klagade när jag kollade på programmet med nu så tycker t.o.m hon att det är bra =)
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
|
5 svar
1 180 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg