Varning för www.fiskeflugor.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varning för www.fiskeflugor.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Varning för www.fiskeflugor.se

Varning! Skickar inte ut det man beställer jag beställde 1st Fiskeväst Tagrider VF-624 i storlek XL, men fick en sketen reklam T-Shirt i storlek L men betalt för fiske västen a:845:- minus 50% rabatt har dom tagit och dom går inte att nå på anvisat telnr. och deras mail skickar bara tillbaka autosvar med att man ska skicka ett nytt mail om 2-3dagar om dom inte hört av sig personligen tycker jag dom e högst oseriösa vill bara varna andra från att handla från dom.. www.fiskeflugor.se

Det kan inte vara så att dom skickat fel?
    Skulle ju inte vara första gången en butik råkar skicka fel om man säger så.
    Visst deras tillgänglighet kanske inte är den bästa men dom skriver ju på sidan "Vi hinner sällan svara ni når oss alltid enklast via mail"

Tycker du skall lugna ner dig några kilo och invänta svar innan du fortsätter att skriva skit om företaget i varenda tråd du kan hitta här på forumet.
    Det är trots allt mänskligt att fela. "Har man aldrig gjort någonting fel har man inte gjort någonting alls"

Kommentera

När jag har mejlat dom så har jag väldigt snabbt fått svar. Men jag har dock aldrig beställt något från dom, än.
      Klaga offentligt gör man när allt annat har skitit sig. Ibland kan det faktiskt vara misstag som enkelt kan ordnas upp.

Kommentera

Hur kan man misslyckas med att skicka fel å skicka 1 reklam T-shirt a 845:- kontra vad jag faktiskt beställde 1flugfiske väst a 845:- ??
        har mailat dom 6-10 ggr utan resultat å ringt ett antal ggr utan resultat
        Men när man lägger en beställning då jävlar går de undan då svarar dom minsann med en gång de e konstigt?
        Tycker inte ni de?

Kommentera

Självklart kommer jag meddela detta om dom nu e seriösa nog att höra av sig för rätt ska va rätt..
          Men jag har aldrig varit med om att jag fått så grova fel skickat till mig någonsin innan å jag köper mycket kläder på
          zoovillage på nätet dom skulle ju aldrig skicka mig en reklam t-shirt om jag beställde en märkes jacka av dom..
          Man ser om inte annat genom plasten att de e en t-shirt och på tjockleken..

Kommentera

Ursprungligen postat av pgx100_1 Visa inlägg
            Hur kan man misslyckas med att skicka fel å skicka 1 reklam T-shirt a 845:- kontra vad jag faktiskt beställde 1flugfiske väst a 845:- ??
            har mailat dom 6-10 ggr utan resultat å ringt ett antal ggr utan resultat
            Men när man lägger en beställning då jävlar går de undan då svarar dom minsann med en gång de e konstigt?
            Tycker inte ni de?
            Ganska enkelt faktiskt. Man gör två paket och sedan så förväxlar man adresslapparna till dom två paketen. Ett tips för framtiden är att inte handla mer på nätet då du verkar ha svårt för att tro att folk kan göra fel utan att dom bara vill blåsa dig....

Kommentera

men allt annat i paketet 4st varor stämde förutom fiskevästen då e de inte ganska enkelt längre..

Kommentera

Men återigen felpack inträffar och skulle dom nu försöka blåsa dig så hade du nog bara fått en t-shirt eller varför inte en tegelsten och inget annat....

Kommentera

Då hade jag inte diskuterat detta på nätet och varnat andra, utan personligen åkt och kontaktat personen bakom denna firman så hade han aldrig kunnat blåsa någon mer om jag betalt över 2000:- för en tegelsten ganska enkelt
                  Senast ändrad av pgx100_1; 2012-04-18, 12:23. Anledning: felstavat

Kommentera

Men varför varna för något som är ett så självklart mänskligt fel?
                    Känns mer som det är något annat som ligger bakom ditt agg mot företaget än att dom råkar skicka fel....

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    130 svar
                    25 777 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                    10 svar
                    2 076 visningar
                    0 gillar