Blir oerhört trött på oseriösa butiker. Till min födelsedag i april hade barnen i familjen tittat på Pappas önskelista och skickat efter en (förvisso billig) flytlina till mig från Fiskeflugor.se. Inte helt oväntat beställde dom fel linklass, en WF4 istället för WF6. Jag mailade då Fiskeflugor och förklarade problemet och frågade om det gick att returnera linan och byta till en i rätt klass. Fick svar tillbaka att det skulle inte vara några problem.
Jag skickade därför tillbaka linan till dom, och sedan hände - ja just det! - ingenting. Jag har fortfarande inte hört ifrån dom, dom svarar inte i telefon eller på mail. Även om det inte rör sig om några större pengar, så är det jäkligt irriterande. Får väl sätta upp dom pengarna på blåskontot, sånt händer, men jag vill ändå passa på att varna er andra för denna butik.
Jag skickade därför tillbaka linan till dom, och sedan hände - ja just det! - ingenting. Jag har fortfarande inte hört ifrån dom, dom svarar inte i telefon eller på mail. Även om det inte rör sig om några större pengar, så är det jäkligt irriterande. Får väl sätta upp dom pengarna på blåskontot, sånt händer, men jag vill ändå passa på att varna er andra för denna butik.
Kommentera