Ribatex - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ribatex

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #21
    Gjorde min första beställning därifrån nu. Känns lite som julafton. Köpa fiskesaker är beroendeframkallande =)
    Bloggen | Portfolio

    Kommentera


    • #22
      Ja gjorde nyligen en beställning därifrån på ett spöset. Päron Sänken. Tre krokar. Powerbait. Leken. Ä.. jag fick hem spö och powerbait, men powerbaiten va stenhård. Och resten av grejerna fattades, så jag ringde upp och han sa att han hade lagt i resten av grejerna i samma förpackning men de va dom inte. Så fick nya hemskickade, så efter lite krångel o tjat fick ja hem grejerna. Men ingen ny power bait som jag vart lovad, men annars verkar sidan kanon. Stort sortiment och mycket bra grejer.. synd att de krångla bara

      Kommentera


      • #23
        Ursprungligen postat av Maange91 Visa inlägg
        Ja gjorde nyligen en beställning därifrån på ett spöset. Päron Sänken. Tre krokar. Powerbait. Leken. Ä.. jag fick hem spö och powerbait, men powerbaiten va stenhård. Och resten av grejerna fattades, så jag ringde upp och han sa att han hade lagt i resten av grejerna i samma förpackning men de va dom inte. Så fick nya hemskickade, så efter lite krångel o tjat fick ja hem grejerna. Men ingen ny power bait som jag vart lovad, men annars verkar sidan kanon. Stort sortiment och mycket bra grejer.. synd att de krångla bara
        Ring och snacka med dom, du blir nog garanterat ersatt!
        Senast ändrad av Patte - En fiskares äventyr; 2014-06-28, 18:38. Anledning: Stafvel
        Patte - Fiske från land
        http://patteffl.wordpress.com/
        Facebook
        https://www.facebook.com/PatteFFL

        Betesmoderator på FishBrain
        http://fishbrain.com
        Följ mina fiskepass i Realtid på FishBrain (PatteFiskeFrånLand)
        http://www.fishbrain.com/PatteFiskeFranLand

        Kommentera


        • #24
          Inte imponerad av Ribatex just nu. Beställde saker den 13/6 och sakerna har inte kommit ännu. Mailade de om att sakerna inte kommit 17e och efter ett antal mail fram och tillbaka samt att sakerna jag beställde t o m tog slut efter att de tog så lång tid på sig.. Blev ivägskickade igår fick jag mail om....

          Dåligt dåligt dåligt.

          Kommentera


          • #25
            Ica-killen som lämnade ut paketet sa: "ribatex fan vad skojiga grejer du fått" med lystna ögon
            Senast ändrad av Bowen; 2014-11-24, 08:47.
            Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
            &

            Fiskesnacks AbborrFemma 2020
            ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
            Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

            -Okänd

            Kommentera


            • #26
              Kan verkligen rekommendera Ribatex.
              Fick mail direkt efter min beställning att den linan jag beställt inte fanns men om den fungerade i en annan färg.
              Fick lite extra jiggar som plåster på såren kanske...

              Bra service, snabb leverans. Kanonbra! Verkar va sjyssta killar där =)

              Kommentera


              • #27
                just gjort en beställning på jiggar. Får se hur det går. uppdaterar när jag har fått varorna.
                Det var sjukt bra pris på varorna och jiggarna såg riiiktigt bra ut. Undrar om leveransen kommer fungera lika bra också.

                Uppdaterar snart.. (hoppas jag)
                MVH
                Tajta linor

                Kommentera


                • #28
                  beställde jigg och jiggskallar, fick mail några dagar efter att min order var borttagen pga av att några jiggar va slut. blev lite besviken men mailade inte tillbaka utan tog en annan onlinebutik ist. jiggar.nu och jigg.se funkade kalas btw

                  Kommentera


                  • #29
                    Click image for larger version

Name:	DSC_0073.jpg
Views:	1
Size:	532,9 KB
ID:	1775785

                    Click image for larger version

Name:	DSC_0074.jpg
Views:	1
Size:	703,9 KB
ID:	1775786

                    Fick just hem paketet från Ribatex. Det tog väldigt många dagar känns det som för ett litet postpaket som fick plats i handen och kom in i brevlådan. Dessutom var innehållet inte vad jag beställde. Jag beställde 18 jigg. Fick 26st av i stort sett samma beställning. Fick inte med någon inventarielapp och inte jämfört med min beställning exakt men gissar på att det är min beställning med lite fler jigg bara.

                    Konstigt. Men men. Vet inte om jag är nöjd eller missnöjd. Förvirrad kanske. Men men.. Jag fick ju varorna. Och allt på bordet här kostade bara 110kr. Tack för varorna!

                    Tajta linor
                    Mvh

                    Kommentera


                    • #30
                      Ribatex har skött sig ypperligt tidigare, tyvärr var det precis tvärt om senaste beställningen...riktigt dålig service....man får hoppas att det var en engångsföreteelse dock blir jag fundersam då även de ovanstående inläggen fått liknande behandling
                      har de växt ur kostymen kanske....kanske dags att byta betesleverantör?
                      Never let your memories be greater then your dreams...

                      I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2011-09-08, 21:27
                      99 svar
                      26 357 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Cosmoz 08  
                      Startad av Detanvändarnamnetanvändsredan, 2015-01-28, 13:39
                      134 svar
                      29 614 visningar
                      18 gillar
                      Senaste inlägg JontaK
                      av JontaK
                       
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      112 svar
                      22 854 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Johaan
                      av Johaan
                       
                      Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
                      23 svar
                      3 531 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg BrainDisorder  
                      Startad av Flex, 2023-03-20, 20:44
                      2 svar
                      546 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Robbansfiske  
                      Arbetar...
                      X