Har fortfarande inte hört mer från företagets VD som sedan mitt förra inlägg lovade att personligen ge mig kanonpris som kompensation för mitt missnöje samt för att jag hörde av mig.. Angående Botkyrka så talar även den butiken för företagets anställningspolitik - en anställd drack starköl på lunchen, tog sig in i butiken med sin egen arbetsnyckel nattetid och stal en hel veckas kassa..
Den personen åkte fast på kamerorna och fick sparken efter anmälan. Han fick tillbaka jobbet och jobbar där än idag... Jag misstänker att det är samma person som titt som tätt har pupiller stora som pizzatallrikar när man besöker butiken..
BeOutdoors är smuts i mina ögon och jag kommer aldrig beblanda mig med deras koncern igen!
Den personen åkte fast på kamerorna och fick sparken efter anmälan. Han fick tillbaka jobbet och jobbar där än idag... Jag misstänker att det är samma person som titt som tätt har pupiller stora som pizzatallrikar när man besöker butiken..
BeOutdoors är smuts i mina ögon och jag kommer aldrig beblanda mig med deras koncern igen!
Kommentera