Någon som har erfarenhet av denna nätbutik? http://www.fishline.se/index.php
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
fishline.se
Collapse
X
-
Jag fick för mig att börja med flugfiske för 3 veckor sedan. tog kontakt med fishline angående ett flugfiske set. dom hade dock inte det hemma. men dom plockade ihop ett annat set till mig. till ett väldigt reducerat pris, det tog 2 dagar innan jag fick hem grejorna, och dom skickade även med lite flugor, väldigt trevligt bemötande,ett utav de bästa nätbutikerna jag någonsin handlat från.. så jag har bara gott att säga om dom!
-
Kan säga att denna butik är kanon, vid 2 tillfällen har jag haft bråttom och få prylar inför trippen och fått en kanon service. Båda tillfällerna ringde jag och frågade om man kunde komma förbi och hämta prylarna och detta va inga som helst problem trots att ingen fysisk butik finns utan bara ett lager utrymme. Riktigt trevlig snubbe som driver butikenFLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös
Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/
Kommentera
-
Har också handlat där och har bara bra att säga om dem. Sen att de har prisgaranti och fri frakt gör ju inte saken sämre. Köpte mig en rulle hos dem, den fanns för 280kr billigare på ett annat ställe, så jag bara skrev var den fanns och vad den kostade och fick den för det priset. Man köper ju gärna av dem då det är fri frakt plus att det ingår backing i när du köper en rulle.Antal arter tagna på fluga i Sverige: 32
Abborre, Benlöja, Bonito, Bäckröding, Elritsa, Gråsej, Gräskarp, Guldfisk, Gädda, Gärs, Harr, Lake, Makrill, Mört, Näbbgädda, Piggvar, Regnbåge, Röding, Rötsimpa, Sandstubb, Sik, Sill, Sjurygg, Skrubbskädda, Stensnultra, Större kantnål, Svart smörbult, Torsk, Tånglake, Vitling, Ål, Öring
Har du några tips på heta ställen för de arterna jag saknar så skicka gärna ett pm.
Kommentera
-
Lågprisgarantin ser ju väldigt bra ut, tills man går in och tittar på villkor
" Lågprisgaranti
Hittar du samma vara till ett lägre pris hos någon av våra konkurrenter inom Sverige får du
samma pris hos oss. Lågprisgarantin gäller endast under förutsättning att varan finns i lager
hos konkurrent. Lågprisgarantin kan ej kombineras med kampanjerbjudanden.
Lågprisgarantin gäller ej när konkurrenter har utförsäljning och inte på Guidelines produkter"
Kommentera
-
Jag har använt lågprisgarantin på vision deep rullen och då är priset nedsatt. Och det gick hur bra som helst. Frågan är om de på fishline vet om det är ett tillfälligt pris eller om det är nytt permanent pris. Fick iaf rullen för nästan 300kr billigare, gratis backing till den som det ingår i alla utom laxrullarna och fri frakt. Men lite surt att det inte fungerar på guidelines grejer...Antal arter tagna på fluga i Sverige: 32
Abborre, Benlöja, Bonito, Bäckröding, Elritsa, Gråsej, Gräskarp, Guldfisk, Gädda, Gärs, Harr, Lake, Makrill, Mört, Näbbgädda, Piggvar, Regnbåge, Röding, Rötsimpa, Sandstubb, Sik, Sill, Sjurygg, Skrubbskädda, Stensnultra, Större kantnål, Svart smörbult, Torsk, Tånglake, Vitling, Ål, Öring
Har du några tips på heta ställen för de arterna jag saknar så skicka gärna ett pm.
Kommentera
-
Jag har handlat en hel del där, även tipsat kompisar att handla där och allt har gått bra. Även utnyttjat prisgarantin några gånger. En av mina favoriter på nätet.
Tycker inte att villkoren för prisgarantin är speciellt konstiga heller.
Jag kommer handla där fler gånger.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
130 svar
25 184 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()