Varning för Malmö Fiskeredskapsaffär.. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varning för Malmö Fiskeredskapsaffär..

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Skönt att veta att man inte är den enda som tycker att malmö fiskeredskapsaffär har lite udda service mot kunderna. Tacka vet jag Fiskekompaniet. Det kallar jag service, dom har verkligen förstått meningen med att sätta kunden i focus

Kommentera

Ursprungligen postat av comer
      Skönt att veta att man inte är den enda som tycker att malmö fiskeredskapsaffär har lite udda service mot kunderna. Tacka vet jag Fiskekompaniet. Det kallar jag service, dom har verkligen förstått meningen med att sätta kunden i focus
      Håller med dig till 100% där, jag har varit inne och testat lite av deras flytoveraller, eller snarare ALLA deras flytoveraller och de har inget emot att hjälpa en med detta, efter att ha testat deras flytoveraller såg jag ett tvådelat set hängandes i fönstret och blev minst sagt sugen, det fanns i min storlek och det kostar 995:- tror att tillverkaren heter Ultimate men frågan är om det ger lika bra skydd mot kyla som en flytis.

Kommentera

Kan inte svara på det men tror att flytisen ger mer värme för tvådelat alltid chans att luft kommer in. i sin tur kanske det är skönare när det inte är så där riktigt blåsigt eller kallt. Köpte själv deras Sundridge (Normark) och den är jag jävligt nöjd med. Till flickvännen köpte jag en imax eller nåt sånt heter den i muta för att hon ska följa med och fiska inte ens hon har klagat att hon fryser. Skall snart ta med henne ut i båten och riktigt testa vad den går för. Och fryser hon inte då så är det prima kvalite.

Kommentera

har också vatt inne där några gnger, hade typ 2000 i presentkort...
          Han ville hjälpa mig ganska mkt tycker jag men allt för kunbnig är han inte, langade upp multi spö när jag bad om haspel och nåt spö när jag bad om jerk spö osv osv... Men de 2000 kronorna rök iafall ganska fort där inne
          varför nappar det aldrig?

Kommentera

en av de sorgliga delarna med butiken är skyltningen, den har sett likadan ut sen jag var liten glytt och farsan skulle in där och handla, då tänker jag på mest på fiskenäten han har hängandes i fönstren.

Frågan är hur han kan överleva, hur kan butiken gå runt? Jag frågade om han hade någon hemsida eller webshop hans svar var mer ett hånflin -"nej nej nått sånt har jag inte". Så det finns alltså folk som väljer att handla hos honom, måste ju vara kompisar och släktingar.

Kommentera

jo det verkar skumt, men han säljer kanske mkt kläder och sånt för de verkade osm han hade en del sånt... men han hade haft 4 inbrott på ngra månader berättade ngn för mig, då han får kanske extremt mkt försäkrings pengar =)
              varför nappar det aldrig?

Kommentera

Lyfter en gammal tråd för att hänvisa till en nyhet om denna butik

KONKURSREA! 40% på allt i butiken

Kommentera

hehehehe...

tackar vet jag wollmars, bästa butiken! (borås)
                  5 myror är mer än flera elefanter... eller hur va de nu igen

Kommentera

Ursprungligen postat av trapp
                    tackar vet jag wollmars, bästa butiken! (borås)
                    Jag håller med. Bra personal och utbud. Dock lite dåligt på metefronten.
                    Och kom i håg, Håll det enkelt...

Kommentera

andrease

ganska tråkgit att han stängde ner, var ksönt att ha nära statrionen om man skulle in och köpa något snabbt.
                      Måste kännts snopet att det helt plötsligt är skit mycket folk när man går i konkurrs, men så är det ju.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 363 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 236 visningar
                      0 gillar