Skönt att veta att man inte är den enda som tycker att malmö fiskeredskapsaffär har lite udda service mot kunderna. Tacka vet jag Fiskekompaniet. Det kallar jag service, dom har verkligen förstått meningen med att sätta kunden i focus
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Varning för Malmö Fiskeredskapsaffär..
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av comerSkönt att veta att man inte är den enda som tycker att malmö fiskeredskapsaffär har lite udda service mot kunderna. Tacka vet jag Fiskekompaniet. Det kallar jag service, dom har verkligen förstått meningen med att sätta kunden i focus
Kommentera
-
Kan inte svara på det men tror att flytisen ger mer värme för tvådelat alltid chans att luft kommer in. i sin tur kanske det är skönare när det inte är så där riktigt blåsigt eller kallt. Köpte själv deras Sundridge (Normark) och den är jag jävligt nöjd med. Till flickvännen köpte jag en imax eller nåt sånt heter den i muta för att hon ska följa med och fiska inte ens hon har klagat att hon fryser. Skall snart ta med henne ut i båten och riktigt testa vad den går för. Och fryser hon inte då så är det prima kvalite.
Kommentera
-
har också vatt inne där några gnger, hade typ 2000 i presentkort...
Han ville hjälpa mig ganska mkt tycker jag men allt för kunbnig är han inte, langade upp multi spö när jag bad om haspel och nåt spö när jag bad om jerk spö osv osv... Men de 2000 kronorna rök iafall ganska fort där innevarför nappar det aldrig?
Kommentera
-
en av de sorgliga delarna med butiken är skyltningen, den har sett likadan ut sen jag var liten glytt och farsan skulle in där och handla, då tänker jag på mest på fiskenäten han har hängandes i fönstren.
Frågan är hur han kan överleva, hur kan butiken gå runt? Jag frågade om han hade någon hemsida eller webshop hans svar var mer ett hånflin -"nej nej nått sånt har jag inte". Så det finns alltså folk som väljer att handla hos honom, måste ju vara kompisar och släktingar.
Kommentera
-
jo det verkar skumt, men han säljer kanske mkt kläder och sånt för de verkade osm han hade en del sånt... men han hade haft 4 inbrott på ngra månader berättade ngn för mig, då han får kanske extremt mkt försäkrings pengar =)varför nappar det aldrig?
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
130 svar
25 363 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()