Fiskeflugor.se igen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskeflugor.se igen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Muikku Visa inlägg
    Produkter kan självklart gå sönder från de flesta leverantörer, har inget emot Asien producerade produkter då det mesta kommer ju därifrån ändå.
    MEN - fiskeflugor.se´s sätt att hantera sin kundvård är över all kritik!
    Det går först och främst inte kalla det för kundvård då dom i stora drag skiter i din åsikt.

Beställde i somras ett billigare flugset som reserv när man är ute, det är 5 delat och smidigt var tanken.
    Vid testet, dvs första rundan ute så klippte spöt av i en skarv.

Har mailat dom säkert 10ggr, skickat in delarna och efter 1 månad när delarna var inskickat fick man tillslut svar från dom efter att ha påpekat om man måste skicka folk till Västerås för att få svar från dom.
    Det tog 6 timmar så hade dom behandlat ärendet....
    Dock med en fin motivering att mitt spö skulle haft en klämskada och därav gått av. (Denna motivering har dom nog med alla som försöker att reklamera). Men att dom i detta fall skulle göra ett undantag och skicka mig nya delar pga av den långa handlingstiden av reklamationen.
    Finns inte en chans att spöet hade fått en klämskada av mig då det var nyuttaget från fodralet vid test turen...

Hur som helst - billiga prylar ja, men räkna med problem vid eventuell reklamation. Dom skiter i dig så långt dom kan tyvärr..

Ha det gott!
    Det låter konstigt,jag har beställt flera gånger därifrån och fått väldigt snabb leverans.
    Vid ett tillfälle gick spötoppen av och jag fick en ny inom några få dagar.
    Jag har vid två andra tillfällen fått fel leverans (krokar,fluglina)och fått rätt inom några få dagar.
    Som komp. har jag fått behålla det fellevererade.
    Jag ska snart beställa mera grejor (gissa var).

Kommentera

Ursprungligen postat av volvo51 Visa inlägg
      Det låter konstigt,jag har beställt flera gånger därifrån och fått väldigt snabb leverans.
      Vid ett tillfälle gick spötoppen av och jag fick en ny inom några få dagar.
      Jag har vid två andra tillfällen fått fel leverans (krokar,fluglina)och fått rätt inom några få dagar.
      Som komp. har jag fått behålla det fellevererade.
      Jag ska snart beställa mera grejor (gissa var).
      Wow - du menar att dom svarade på ditt mail till dom på bara några dagar? Det måste bero på att du känner dom på ngt sätt, du bor ju inte långt ifrån dom...

Nej - billiga produkter ja men INGEN kundvård tyvärr. Behöver ju inte vara Einstein heller att se att mitt fall inte varit ett undantag, en snabb googling visar ju både det ena och andra...

Kommentera

Ursprungligen postat av Muikku Visa inlägg
        Wow - du menar att dom svarade på ditt mail till dom på bara några dagar? Det måste bero på att du känner dom på ngt sätt, du bor ju inte långt ifrån dom...

Nej - billiga produkter ja men INGEN kundvård tyvärr. Behöver ju inte vara Einstein heller att se att mitt fall inte varit ett undantag, en snabb googling visar ju både det ena och andra...
        Min erfarenhet är billiga priser och SUVERÄN kundvård .
        Titta på datumen googlingen så ser du att det blivit förändring.

Kommentera

Ursprungligen postat av GA GBG Visa inlägg
          Skräpflugor taskigt bundna med taskiga krokar
          Suveränt inlägg med uttömmande åsikter.

Kommentera

Har du ngn koppling till detta företag med tanke på att du återkommer om detta, köp en annonsplats om du vill marknadsföra ditt eller din polares företag....

Kommentera

Ursprungligen postat av GA GBG Visa inlägg
              Har du ngn koppling till detta företag med tanke på att du återkommer om detta, köp en annonsplats om du vill marknadsföra ditt eller din polares företag....
              Jag har ingen somhelst koppling till företaget, ville bara tala om att det finns nöjda kund(er) också.
              Det enda negativa är dom svarar inte om man ringer dit.
              Jag kanske har haft tur.
              Det finns massor med fiskebutiker och man handlar där man vill.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
              130 svar
              25 295 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg engqvist  
              Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
              6 svar
              1 225 visningar
              0 gillar