Lundgrens i gamla stan - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lundgrens i gamla stan

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Vad jag vet kommer det lanseras en ny webbshop inom kort. Annars är det alltid mysigt att surra en stund med brödarna, och kolla på allt handbyggt i shoppen. Det du inte hittar behöver du ej

Kommentera

Ursprungligen postat av Utter Visa inlägg
      Vad jag vet kommer det lanseras en ny webbshop inom kort. Annars är det alltid mysigt att surra en stund med brödarna, och kolla på allt handbyggt i shoppen. Det du inte hittar behöver du ej
      Utters Flugfiske???

http://www.trumman.com/fisketips.htm
      Old Firehand

Kommentera

Första besöket för mig någonsin på Lundgrens igår. Först var vi på livrustkammaren, vaktbytet vid slottet, promenerade i gamla stan och käkade supergoda hamburgare. Under hela den tiden frågade en av sönerna minst var femte minut när vi skulle gå till Lundgrens. Väl där plockde sönerna det de behövde i jigghyllorna (som om det vore lösgodis). Sedan var det bara för mig att välja betala kalaset eller vara tråkig partyförstörare. Efter att noga ha tänkt över alternativen i åtminstone en miljontedels sekund betalade jag glatt och konstaterade att man behöver endel jiggskallar till så många jiggar. Tydligen behövde de även fisketång och peang också.

Summan av besöket är att det är en myvket välsorterad fiskebutik, med kunnig och trevlig personal. Kan inte på rak arm komma på någon butik som slår den.

Tips till er som inte är i Stockholm så ofta - det finns även lite andra sevärdheter utöver Lundgrens bara några kastlängder bort från butiken.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
        130 svar
        25 323 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg engqvist  
        Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
        6 svar
        1 232 visningar
        0 gillar