Happy Angler krångel med beställningar? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Happy Angler krångel med beställningar?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Happy Angler krångel med beställningar?

Tjena!
    Bara jag som inte kan fullgöra mina köp på happyangler? Har försökt flera gånger idag men det kommer bara upp ''Auch, ännu inte helt färdigt, kolla så du har stavat rätt och skrivit in rätt kontouppgifter'' osv.. Så tänkte bara höra om det är flera som har samma problem eller om det bara krånglar för mig? Skickade ett mail till dom men antar att de flesta är lediga nu under julen så passade på att fråga här.
    God jul och skitfiske

Jag har inte haft några problem.
    Min tredje order därifrån är på gång, den kommer väl efter nyår eller så.
    Förutom att man inte riktigt vet vart paketet hamnar för uthämtning så är jag nöjd.
    Trots att det står Konsum (Coop) vilket är närmsta alternativ, så brukar paketen komma till ett ställe som ligger 5km bort istället för butiken som ligger på kastavstånd.

Kommentera

Ursprungligen postat av EsoxToni Visa inlägg
      Jag har inte haft några problem.
      Min tredje order därifrån är på gång, den kommer väl efter nyår eller så.
      Förutom att man inte riktigt vet vart paketet hamnar för uthämtning så är jag nöjd.
      Trots att det står Konsum (Coop) vilket är närmsta alternativ, så brukar paketen komma till ett ställe som ligger 5km bort istället för butiken som ligger på kastavstånd.
      Okej, tack för svaret! Har beställt därifrån förut och har aldrig heller haft något problem med dom, paketen kommer till närmsta ica affär här där jag bor. Konstigt det där med att du inte kan hämta ut dina paket på närmsta utlämningsställe. Kanske är DHL som slarvar? Ska testa göra beställningen nu igen och om det inte funkar får jag föra över pengar till farsan och be han köpa den åt mig.
      Mvh Oscar

EDIT: Tog det på faktura och då fungerade det fint, blev en Ambassadeur 5500 cs pro rocket som jag la en beställning på, kunde ju inte motstå en sån fin rulle för endast 999 kr.
      Senast ändrad av OscarD; 2013-12-26, 22:27.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
      130 svar
      25 749 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg engqvist  
      Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
      10 svar
      2 053 visningar
      0 gillar