dittdrag.se funderingar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

dittdrag.se funderingar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av TomasHelgeSkold Visa inlägg
    Gott, snablar i mjukare gummi kommer också, gällande shadar, så har jag fiskat bra på dem jag har, men kunderna önskar mjukare, kanske får försöka hålla olika hårdhet i lager sätta upp en skala/måttenhet på gummit.
    Låter som en kanonbra idé.
    Kommer du att utöka sortimentet med fler typer av beten, eller ska du köra på de du har och förbättra dem?
    Allt går bra, tills det börjar gå åt helvete

Kommentera

Ursprungligen postat av steffelol Visa inlägg
      Låter som en kanonbra idé.
      Kommer du att utöka sortimentet med fler typer av beten, eller ska du köra på de du har och förbättra dem?
      Det kommer in en del nytt nu i mars, har även annat på gång gällande gummi, finns mycket att göra inom den beteskategorin . Självklart försöker jag förbättra kontinuerligt.

Det som jag satsar på i år är att kunderna själva får måla upp sina gummibeten, efter egna önskemål, jiggpennor är enkela att hantera och inte direkt kostsamma, därav kommer en uppsjö av beten i endast pärlemo och silverglitter vilka får bäst effekt med pennor. Roligare att fånga fisk på egen design.

MVH Tomas

Kommentera

Ursprungligen postat av TomasHelgeSkold Visa inlägg
        Det kommer in en del nytt nu i mars, har även annat på gång gällande gummi, finns mycket att göra inom den beteskategorin . Självklart försöker jag förbättra kontinuerligt.

Det som jag satsar på i år är att kunderna själva får måla upp sina gummibeten, efter egna önskemål, jiggpennor är enkela att hantera och inte direkt kostsamma, därav kommer en uppsjö av beten i endast pärlemo och silverglitter vilka får bäst effekt med pennor. Roligare att fånga fisk på egen design.

MVH Tomas
        Det är det här som är service, har handlat av dig och tycker det fungerade riktigt smidigt! Kul att du utökar och att åtgång finns jag har både köpt shadar och simmaren, båda har genererat fisk, däremot är jag hopplöst förälskad i större stjärt så den slänger mer på shadarna, vilket egentligen är en smaksak!

Keep up the good work och fortsätt vara lika service minded som du är, man får ut mycket att vara i kontakt med kunden direkt

Ha det riktigt gött så ses vi på fiskemässan!

Kommentera

Kan bara instämma i kören. Rekomenderar både produkterna o säljaren, Tomas är en Kanonkille.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
          130 svar
          25 296 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg engqvist  
          Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
          6 svar
          1 225 visningar
          0 gillar