Ursprungligen postat av Utter
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
dittdrag.se funderingar
Collapse
X
-
Tråden flyttad till handlareC&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Kan ju säga att jag fick hem mitt skit idag, ser bättre ut än förväntat. Man kan ju egentligen inte förvänta sig allt för mycke för 30kr drag, men tror öringarna o laxarna kommer mumsa på bra på dragen.
Passar på att säga att jag gillar gäddamadamen också... Första gången jag håller i en, sjukt häftig och "unik?" gång, dessutom en sked som ser ut o klara ett atomkrig hehe!
Gick dessutom super snabbt att få hem dem!Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Simen Visa inläggKöpte ett par snablar i fjol... dom funkade bra! men torkade tyvärr sönder över vintern. Men gummibeten blir ju ändå sönderbitna så det gör väl kanske inte så mycket. Men man kanske kan förvara dom bättre? typ inplastade eller något.
Kommentera
-
Nya shadar (samma form) är på ingång, dessa ska vara mycket mjukare i gummit, riskerar dock att bli mindre hållbara på grund av mjukheten, kommer runt den 5-6 mars. MVH Tomas ( dittdrag.se )
Ursprungligen postat av steffelol Visa inläggHar ett par snablar,. ok kvalité, plasten kunde möjligtvis varit lite mjukare.
Har även de mindre shadsen och dom är riktigt fina
Kommentera
-
Ursprungligen postat av orient Visa inläggFunkar kanon. Tyvärr tycker jag Tomas har lite väl tomt på prylar nu? Mycket som inte är i lager.. När får du in grejer Tomas?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av TomasHelgeSkold Visa inläggNya shadar (samma form) är på ingång, dessa ska vara mycket mjukare i gummit, riskerar dock att bli mindre hållbara på grund av mjukheten, kommer runt den 5-6 mars. MVH Tomas ( dittdrag.se )Allt går bra, tills det börjar gå åt helvete
Kommentera
-
Gott, snablar i mjukare gummi kommer också, gällande shadar, så har jag fiskat bra på dem jag har, men kunderna önskar mjukare, kanske får försöka hålla olika hårdhet i lagersätta upp en skala/måttenhet på gummit.
Ursprungligen postat av steffelol Visa inläggShadarna tycker jag är helt okej i mjukheten. Det var Snablarna som jag tycker är lite lite 'styva'
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
130 svar
25 323 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()