Proguideshop utförsäljning - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Proguideshop utförsäljning

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Proguideshop utförsäljning

Proguideshop i Solna har utförsäljning då verksamheten ska upphöra. Har köpt på mig en kasse med Salmo hornets. Sjukt bra priser på Salmo och Dragon.

Gratis frakt och de postar samma dag som order skickas.

Är du säker på att han ska stänga? Sist jag var där var det bara för att minska lagret.

Kommentera

Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inlägg
      Är du säker på att han ska stänga? Sist jag var där var det bara för att minska lagret.
      När var det?
      De har haft annonser i bla Fiske Feber och där stog det att verksamheten upphör !?
      (därav utförsäljningen)

Kommentera

Verkar vara samma priser på Salmos sortiment som när jag beställde för ca. 4 månader sen.
        Men det var kanske bara nån Salmo kampanj då, kommer inte ihu

Kommentera

Kanske är samma priser för fyra månader som nu. Jag vet inte. Hursomhelst snorbilligt.

De verkar sitta med ett enormt lager om lagerstatusen stämmer

Kommentera

Jag var i kontakt med proguideshop idag. De har en pågående utförsäljning (redan under längre tid) med målet att minska verksamheten, men ska inte stänga totalt. Det är bara att lagret fortfarande är lite för full (och för stor) efter deras tid som grosshandlare, vilket de inte längre är i samma utsträckning som förr.

Kommentera

Jag måste säga att dom är riktigt snabba , beställde i måndags fick det idag !

Kommentera

Haha måste fan ge dagens medalj till Proguide shop. Förutom att varje gång konstant kunan leverera dagen efter så var dagens service nivå något helt otroligt. Det hela började igår med att jag mailade och frågade om lite jigg spö. Jag var på jakt efter ett dragon 4-21.
                Joda han hade det i lager. Idag vid 09:00 så sätter jag in pengarna. mailar från min jobbmail där mitt jobbs företags adress står. Han ringer direkt upp och undrar eftersom det e långhelg så vill han inte att jag ska va utan spöet. Han ser att min adress är i Bromma. Och undrar om han ska komma över med spöet. Jag tackar för erbjudandet men jag är ute hos kund idag och att frakt med posten och jag har det på måndag är helt ok.

Vid 14.00 ringer telefonen igen. han säger att det är ingen hemma hos mig så han kan lämna spöet. Vet du om nån granne kan ta emot det. jag tycker det vore så sjukt tråkigt om du inte får spöet nu när det e långhelg. Du måste ju kunna fiska. Så Ja service nivån är minst sagt sjuk

Kommentera

Instämmer med Nuzebel angående servicen på proguideshop.
                  Var där i onsdags för första gången och träffade en mycket trevlig man som var otroligt hjälpsam, trots att jag var där i sista minuten tog han väl hand om mig och gav tips mm. Att plocka relax 2,5or som ligger purfärska i alla färger för 3:- / st.. man blir som ett barn i en godisaffär :-)

P.s. var det fishmaker 4-21 / 230 cm du köpte? Det gjorde jag och det känns som att jag äntligen hittat det perfekta jiggspöt, skall premiärtestas i morrn men har redan en känsla av att jag kommer bli jättenöjd!

Kommentera

yes det var 4-21 230cm fishmakern. Ja spöet är helt kanon. Om det är något jag kan anmärka på så är det väldigt kort bakhandtag så skall nog försöka förlänga mitt

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    130 svar
                    25 772 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                    10 svar
                    2 068 visningar
                    0 gillar