falkas fiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

falkas fiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• falkas fiske

Någon som vet nåt om denna sida. La en beställning men får inget svar varken på mail eller tele ang leveranstid osv. Verkar inte gå att få tag på detta företag för frågor.

Fick du något svar? Jag har samma problem..

Kommentera

Nej har fortfarande inte fått nått svar. Har försökt ringa och maila utan svar. Blir så jävla förbannad på den jävla butiken. Jag vill veta om jag kan bortse från den order jag lagt det. Är det någon som vet hur det funkar. Har lagt en order men ej betalat. Vill ju inte beställa från andra butiker och sen få dubbla uppsättningar om han nu skulle få för sig att skicka ordern. ???

Kommentera

Skrämmande.. För jag har redan betalt. Köpte via hans butik på Tradera. Har både mailat och provat att ringa, men får inget svar.
        Vette fasen hur jag ska göra. Behöver spöt när jag åker på fiskeresa om en vecka!

Det är ett enmansföretag.. Det ställer ju lite krav på att man meddelar kunder om man håller verksamheten stängt under en tid för semester eller liknande. Å andra sidan bör man i så fall (som enmansföretag) svara på mail även under semestern.

Kommentera

I ditt faall så tycker jag definitivt att du ska göra en polisanmälan. Så här får det fan inte gå till. Jag skulle vilja göra en polisanmälan men jag har ju inte betalt något så jag tror inte jag har nått att komma med i en anmälan.Men dig har han ju lurat om han mottagit betalning utan att leverara varorna. Skulle gärna vilja ta del av hur det går för dig framöver då jag är nyfiken på om detta kommer lösa sig.

Kommentera

Nu har det inte gått så lång tid än, men jag börjar ju bli orolig för vad jag ska använda för spö på min resa..
            Jag fortsätter försöka nå han och återkommer här hur det går!

Kommentera

Ingen fara på taket!
              Ringde ett par ggr idag utan svar. Talade in ett meddelande och beskrev situationen och att jag önskade svar via mail. Några timmar senare kom ett mail att spöt är skickat och att han skickat med några flugor på köpet.
              Jag ska "inte ropa hej" förrän jag fått spöt.. Men jag är ändå nöjd såhär långt. Jag hetsade nog upp mig endel när jag såg ditt inlägg och med tanke på att jag flyger till Tobago för o fiska om en vecka.
              Tycker det är ok med några dagars lev.tid. Däremot inte ok att som företag inte svara i telefon.
              Hoppas det löser sig för dig!
              Skriv gärna här!

Kommentera

Vad ringde du på för nummer. Jag får fortfarande inget svar har lämnat meddelande i talsvar men han har inte hört av sig. Vet ej om jag har fel nummer. Jag blir så trött på det här.

Kommentera

Jag köpte lite flugor av honom på Tradera för någon månad sen. Gick fort och problemfritt...
                  "Bättre att skjuta vid sidan av än att inte skjuta alls..."

Kommentera

Ursprungligen postat av Flug_fiske Visa inlägg
                    Vad ringde du på för nummer. Jag får fortfarande inget svar har lämnat meddelande i talsvar men han har inte hört av sig. Vet ej om jag har fel nummer. Jag blir så trött på det här.
                    Jag ringde på det numret som stod i bekräftelse-mailet som automatiskt skickades ut via tradera.
                    Jag PM:ar alla uppgifter till dig.

Har fortfarande inte fått spöt. Han skickade det i tisdags. Borde dykt upp igår om det skickades via posten.
                    Hoppas det dyker upp idag.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    130 svar
                    25 321 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                    6 svar
                    1 229 visningar
                    0 gillar