Jag kollar runt efter ett haspelspö som ska fungera för lättare öringsfiske (något mindre insjööring mest då) på resor, samt framför allt för abborrfiske på mindre drag i mina hemvatten. Bör gärna klara och överleva en och annan bonusgädda, även om de är på några kilo, för de lär komma.
Har spanat lite och är sugen på Fenwick Aethos eller Skeletor pro-serierna. Båda har ju spön som är mellan 2/3-12/15 gr och 4/5-20/25 gram någonstans. Har någon erfarenhet och kan hinta lite om vilket de tror passar för mina ändamål får ni så klart gärna lägga in en rad om det med. (eller andra tips). Alltid tacksamt
(Har redan en gäddpåk så det här är för lättare fiske..)
Det jag är mest nyfiken på och gärna får lite feedback på, och erfarenheter av, är hur de två sidorna jag nämnt ovan är?
skittfiske.se och fiskeutrustning-online.se
Grejen är att jag hittat spöna, och även lite annat godis, till bra priser där
Men jag har inte beställt så ofta från utlandet (om än skandinavien här) så tänkte jag hör här då jag vet att det är många som beställer ganska friskt från t.ex. EU-länder!!
Hoppas på lite feedback. Tack på förhand
Har spanat lite och är sugen på Fenwick Aethos eller Skeletor pro-serierna. Båda har ju spön som är mellan 2/3-12/15 gr och 4/5-20/25 gram någonstans. Har någon erfarenhet och kan hinta lite om vilket de tror passar för mina ändamål får ni så klart gärna lägga in en rad om det med. (eller andra tips). Alltid tacksamt

(Har redan en gäddpåk så det här är för lättare fiske..)
Det jag är mest nyfiken på och gärna får lite feedback på, och erfarenheter av, är hur de två sidorna jag nämnt ovan är?
skittfiske.se och fiskeutrustning-online.se
Grejen är att jag hittat spöna, och även lite annat godis, till bra priser där

Men jag har inte beställt så ofta från utlandet (om än skandinavien här) så tänkte jag hör här då jag vet att det är många som beställer ganska friskt från t.ex. EU-länder!!
Hoppas på lite feedback. Tack på förhand

Kommentera