Skittfiske.se (no) fiskeutrustning online - Seriösa? Erfarenheter? Sugen på Aethos.. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skittfiske.se (no) fiskeutrustning online - Seriösa? Erfarenheter? Sugen på Aethos..

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Skittfiske.se (no) fiskeutrustning online - Seriösa? Erfarenheter? Sugen på Aethos..

Jag kollar runt efter ett haspelspö som ska fungera för lättare öringsfiske (något mindre insjööring mest då) på resor, samt framför allt för abborrfiske på mindre drag i mina hemvatten. Bör gärna klara och överleva en och annan bonusgädda, även om de är på några kilo, för de lär komma.

Har spanat lite och är sugen på Fenwick Aethos eller Skeletor pro-serierna. Båda har ju spön som är mellan 2/3-12/15 gr och 4/5-20/25 gram någonstans. Har någon erfarenhet och kan hinta lite om vilket de tror passar för mina ändamål får ni så klart gärna lägga in en rad om det med. (eller andra tips). Alltid tacksamt

(Har redan en gäddpåk så det här är för lättare fiske..)

Det jag är mest nyfiken på och gärna får lite feedback på, och erfarenheter av, är hur de två sidorna jag nämnt ovan är?
    skittfiske.se och fiskeutrustning-online.se

Grejen är att jag hittat spöna, och även lite annat godis, till bra priser där

Men jag har inte beställt så ofta från utlandet (om än skandinavien här) så tänkte jag hör här då jag vet att det är många som beställer ganska friskt från t.ex. EU-länder!!

Hoppas på lite feedback. Tack på förhand

Fiskeutrustning-online.se har fungerat klanderfritt. I regel går ordern iväg dagen efter. Det enda jag kan anmärka på är en något sparsam emballering men har ännu inte erhållit några större skador än en krok som fastnade i spötuben.

Kommentera

Jeg regner med at skittfiske.se er det samme som skittfiske.no, og i så tilfelle er de meget seriøse. (Klart størst i Norge på internetthandel med fiskeutstyr.) Skeletor Pro var i hvertfall tidligere en av mine absolutte favorittstenger til haspel, men jeg har ikke testet noen av de senere modellene.
      Team Colibri

Kommentera

Ok! Tack båda två för svar. Ger mig ju lite klarhet
        Japp, Team Colibri, det ska vara samma som norska. Se om det är någon mer som även handlat nyligen från skittfiske till Sverige, men borde ju vara grönt då

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
        130 svar
        25 236 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg engqvist  
        Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
        6 svar
        1 214 visningar
        0 gillar