Jag beställde några beten från Smokeysmuskieshop i torsdags.
Allt gick normalt man knappar in adressuppgifterna i fält.
Fick ett mail samma dag att frakten skulle bli 30 dollar och att ett av betena som jag beställt var slut.
Jag svarade att det var ok och bad dom skicka ett annat bete istället.
Svaret kom snabbt ett ord: Yes.
I lördags kom det ett nytt mail, det stod exakt så här:
Sorry since you are not one of our allies and dont agree with any of our policies and espiciallyt on terrorism we will not ship your order. It states on our website that we do not ship OVERSEAS.
Ringde till dom men det enda svar jag fick var att dom inte ville skicka betena.
Konstigt att lägga till politiska meningar om terrorism, dom har ju ingen aning om vad jag tycker.
Trodde först att dom hade dragit pengarna, men kom på nu att jag hade handlat från attitudebaits också...
Texten att dom inte skickar overseas tror jag är ilagd efteråt på deras sida.
Allt gick normalt man knappar in adressuppgifterna i fält.
Fick ett mail samma dag att frakten skulle bli 30 dollar och att ett av betena som jag beställt var slut.
Jag svarade att det var ok och bad dom skicka ett annat bete istället.
Svaret kom snabbt ett ord: Yes.
I lördags kom det ett nytt mail, det stod exakt så här:
Sorry since you are not one of our allies and dont agree with any of our policies and espiciallyt on terrorism we will not ship your order. It states on our website that we do not ship OVERSEAS.
Ringde till dom men det enda svar jag fick var att dom inte ville skicka betena.
Konstigt att lägga till politiska meningar om terrorism, dom har ju ingen aning om vad jag tycker.
Trodde först att dom hade dragit pengarna, men kom på nu att jag hade handlat från attitudebaits också...
Texten att dom inte skickar overseas tror jag är ilagd efteråt på deras sida.
Kommentera