Hobbex - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hobbex

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hobbex

Sitter och bläddrar i Hobbex-katalogen, och ser att de börjat sälja lite fiskeprylar, och inte bara billigt skräp som man kanske kan tro. Bland annat säljer man dyra (över 3000 kr!) haspelrullar från Quantum, modeller som Quantum Cabo (från 3745 kr) och Quantum Energy PTI (från 3295 kr), och ett antal andra Quantumrullar i prisklasser mellan 400 till 1500 kr, och dessutom några spön från Quantum.

Vidare säljer man spön samt en haspelrulle (Rhino ST-TI) från Rhino, några fiskeset från Abu, och lite billigare spön och rullar från Zebco. Samt diverse tillbehör och beten av olika slag.

Blev lite överraskad att de hade de dyra prylarna från Quantum, men beställ gärna en katalog (på webben har de nästan inga prylar alls) och kika i den, det finns ju mycket annat roligt med på Hobbex, utöver fiskeprylarna.

Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Jag köpte mitt surfcastingspö via hobbex, Zebco SurfCool 12 13 fot långt.
    Har fungerat bra än så länge men det är ju inget höjdar spö, men trots detta så har jag lyckats krama ut kast på 100 meter + med detta.

Men nästa SC spö blir inte ett zebco, nästa blir Shimano eller helst av allt Zziplex.

Kommentera

har också bläddrat i hobbex katalogen såg en dyr rulle på ca 3000kr som jag kände igen pga färgen men samma rulle rekomenderades av ffa för 500kr mindre och plus att det inte är någon ny rull-modell heller. tycker de borde vara liiiiite billigare men de hade billiga drag!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
      130 svar
      25 767 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg engqvist  
      Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
      10 svar
      2 063 visningar
      0 gillar