Strålande kundservice! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Strålande kundservice!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Strålande kundservice!

Hej,

Det har ju figurerat ett antal trådar här på forumet som tagit upp diverse handlares dåliga vilja att gå kunde till mötes när det kommer till reklamationer och återköp.

Jag handlar från många olika butiker och handlare, och jag har själv erfarenhet av tidigare reklamationer hos andra handlare där det har hetat att man ska invänta godkännande från leverantören, vilket fått till följd att jag fått vänta över en månad - och flera telefonsamtals påminnande - innan jag fått utbytesvara.

Den här gången har jag haft otur med några flytande jerkar som börjar läcka in vatten och istället för att fiska just under ytan blivit sjunkbomber.

Så i måndags ringde jag Dogger för att påtala problemet. Jag blir kopplad till reklamationsansvarig och berättar vad som har hänt. På uppmaning tar jag några foton på betena, vilka jag sedan skickar till Dogger. SAMMA DAG får jag besked av Dogger att de nästa dag skickar två nya beten. På onsdag, dvs två dagar efter att jag påtalat problemet har jag två nya beten att hämta ut hos min närmaste DHL servicepoint.

Strålande hantering av Dogger som jag tycker förtjänar högsta betyg i hantering av denna reklamation, och som förhoppningsvis kan tjäna som föregångsexempel för branschkollegor.

Tack Dogger!

Kul att se dessa trådar med.

Handlar mer eller mindre bara i butiken som Beten.nu har.

Alltid strålande hjälp! Köpte några jiggar som shaden rök av på väldigt lätt. Påtalade det när jag skulle köpa nya och fick dem till ett väldigt bra pris. (det var alltså inte fel på den utan de var så tunna för att kunna röra sig bra, vilket också gjorde att de fångade mycket fisk)
    Ingen fisk är chans för fisk.
    https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/

Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
    https://www.youtube.com/user/jurgenjons

Kommentera

Håller med om att dogger är riktigt bra. Fick en beteslåda som hade gått sönder. Mailade dom med några bilder och en två dagar efter så skickade dom en ny 👍

Kommentera

Fishline.se Var otroligt hyggliga när de utan problem hjälpte mig med en reklamation av ett Vision Vipu #5. Trots att garantin hade gått ut.
        Spöt gick av på ett tvivelaktigt ställe, mitt ute i busken. Närliggande butik hade stängt för säsongen, och det var 4 dagar kvar på fiskeresan, 10 mil till Mora... Var då tvungen att göra en McGyver-lagning med björksly och silvertejp.
        Efter avslutad resa skickade jag bilder på min lagning, (ej färskt spöbrott) och det var inga som helst problem att få ut en ny del.

Tack fishline.se

Kommentera

Alltid blivit trevligt bemött om jag fått problem med Dogger, en onlinebutik jag använder mig ofta av och har ett antal gånger satt mig i bilen och åkt över 10mil enkel resa för att handla där.....
          Senast ändrad av Kirshim; 2015-11-08, 19:34.

Kommentera

Jag vill bara dela med mig av en konversation jag hade med Beten.nu angående ett köp jag ångrade. En konversation jag tycker visar att dom uppskattar sina kunder!

Det var en STOR tavla, jag ville inte ha den och frågade om jag kunde skicka tillbaka den. De sa att den skickas tillbaka automatiskt. När jag då svarade med att jag helst vill slippa betala "straffavgiften" så svarade dom så här:
            Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	80,2 KB
ID:	1779731
            Jag slapp alla omständigheter att lösa ut ett så stort paket bara för att skicka tillbaka det. Tack ska ni ha!
            "Man kan aldrig njuta och få fisk samtidigt" -Okänd
            Följ mitt fiske: http://tubbesmete.wordpress.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Tooba Visa inlägg
              Jag vill bara dela med mig av en konversation jag hade med Beten.nu angående ett köp jag ångrade. En konversation jag tycker visar att dom uppskattar sina kunder!

Det var en STOR tavla, jag ville inte ha den och frågade om jag kunde skicka tillbaka den. De sa att den skickas tillbaka automatiskt. När jag då svarade med att jag helst vill slippa betala "straffavgiften" så svarade dom så här:
              [ATTACH=CONFIG]82982[/ATTACH]
              Jag slapp alla omständigheter att lösa ut ett så stort paket bara för att skicka tillbaka det. Tack ska ni ha!
              Var det en sådan OKUMA-tavla? De är rätt stora. Rätt fina med. Brukar spana in dem när jag är i butiken
              Ingen fisk är chans för fisk.
              https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/

Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
              https://www.youtube.com/user/jurgenjons

Kommentera

Ursprungligen postat av joens Visa inlägg
                Var det en sådan OKUMA-tavla? De är rätt stora. Rätt fina med. Brukar spana in dem när jag är i butiken
                Yes! 1x1 meter. Har länge kollat in dom och sen hade dom nån rea och jag slog till. Men det gifte sig inte med resten av möbleringen.
                "Man kan aldrig njuta och få fisk samtidigt" -Okänd
                Följ mitt fiske: http://tubbesmete.wordpress.com

Kommentera

håller med dogger är kanon inga problem att skicka tillbaka varor...alltid snabba leveranser...nu sköter väl inte dogger transport men mina senaste 3 leveranser har diffat på 8 minuter...max 2 dagar efter beställning...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                  130 svar
                  25 328 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg engqvist  
                  Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                  6 svar
                  1 232 visningar
                  0 gillar