Hej,
Det har ju figurerat ett antal trådar här på forumet som tagit upp diverse handlares dåliga vilja att gå kunde till mötes när det kommer till reklamationer och återköp.
Jag handlar från många olika butiker och handlare, och jag har själv erfarenhet av tidigare reklamationer hos andra handlare där det har hetat att man ska invänta godkännande från leverantören, vilket fått till följd att jag fått vänta över en månad - och flera telefonsamtals påminnande - innan jag fått utbytesvara.
Den här gången har jag haft otur med några flytande jerkar som börjar läcka in vatten och istället för att fiska just under ytan blivit sjunkbomber.
Så i måndags ringde jag Dogger för att påtala problemet. Jag blir kopplad till reklamationsansvarig och berättar vad som har hänt. På uppmaning tar jag några foton på betena, vilka jag sedan skickar till Dogger. SAMMA DAG får jag besked av Dogger att de nästa dag skickar två nya beten. På onsdag, dvs två dagar efter att jag påtalat problemet har jag två nya beten att hämta ut hos min närmaste DHL servicepoint.
Strålande hantering av Dogger som jag tycker förtjänar högsta betyg i hantering av denna reklamation, och som förhoppningsvis kan tjäna som föregångsexempel för branschkollegor.
Tack Dogger!
Det har ju figurerat ett antal trådar här på forumet som tagit upp diverse handlares dåliga vilja att gå kunde till mötes när det kommer till reklamationer och återköp.
Jag handlar från många olika butiker och handlare, och jag har själv erfarenhet av tidigare reklamationer hos andra handlare där det har hetat att man ska invänta godkännande från leverantören, vilket fått till följd att jag fått vänta över en månad - och flera telefonsamtals påminnande - innan jag fått utbytesvara.
Den här gången har jag haft otur med några flytande jerkar som börjar läcka in vatten och istället för att fiska just under ytan blivit sjunkbomber.
Så i måndags ringde jag Dogger för att påtala problemet. Jag blir kopplad till reklamationsansvarig och berättar vad som har hänt. På uppmaning tar jag några foton på betena, vilka jag sedan skickar till Dogger. SAMMA DAG får jag besked av Dogger att de nästa dag skickar två nya beten. På onsdag, dvs två dagar efter att jag påtalat problemet har jag två nya beten att hämta ut hos min närmaste DHL servicepoint.
Strålande hantering av Dogger som jag tycker förtjänar högsta betyg i hantering av denna reklamation, och som förhoppningsvis kan tjäna som föregångsexempel för branschkollegor.
Tack Dogger!

Kommentera