Någon som handlat av Marin&Fritid Laxå/örebro, skickade en intresseanmälan via deras hemsida på en ny båttrailer den 9/3, ännu har ingen ringt upp mig eller mailat,SVAGT
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Marin&Fritid
Collapse
X
-
Hoppla! Se upp med priserna!
Du ska nog vara vaksam på priserna om du handlar med dom! Och med garantier efter vad jag hört av kompisar!
Jmf med de andra försäljarna i området! Borgs i Kumla men framförallt med den nya som öppnat utanför kumla! Dom verkar hålla riktigt bra priser på bra grejor! annons i lördagens NA!
-
Jag har köpt trailer av butiken i örebro. Det funkade hur bra som helst. Har också lag märke till lite dyrare priser men det är mest båtar tycker jag. Ska du ringa så ring inte laxå. Ja frågade ungefär vad min båt var värd (skulle sälja den å vile veta ungefär va den va värd). Fick till svar att ja kunde få byta den mot trailern jag var ute efter. krukset me de hela var att trailer gick på 10 000:- å båten är värd 7ggr mer. Å ja... han viste vilken båt, motor och trailer de va frågan om sa han. Aja lite konstigt tyckte ja de va iaf.
Kommentera
-
knota
Idag fick jag svar, efter mailet igår, "Tyvärr så har vi inte hunnit svara pga av båtmässa, vi hade 900 mail efter mässan, vi har väldigt mycket förfrågningar per mail".
Sedan något mer om tidsbrist m,m.
Varför ha en intresseanmälan länk på trailerbilderna om man inte kan svara inom rimlig tid, vilket inte 12 dagar är anser jag, 2-3dagar är väl acceptabelt.Senast ändrad av Guest; 2006-03-21, 22:40.
Kommentera
-
Fredda
Jonny är ju shysst att ha att göra med även om han håller lite väl höga priser emellanåt, men han vill väl främst sälja nytt därav begagnatpriserna.
Tyvärr har han anställt någon lite mindre intelligent och servicevänlig person för att uttrycka det milt. Det är säkert han du haft att göra med.
Ringde från jobbet i somras och ville ha ett par åror till lilla båten och de skulle ha 400:- enligt denna nisse. Efter jobbet väl där kostade de helt plötrsligt en bra bit över 500 enligt prislistan.
Köpte även en trailer där i höstas blev lite missnöjd då jag uppgett modell och skrovform och frågat om vilken jag skulle ha men båten inte passade speciellt bra. Han ville bara sälja denna nisse. Handlar nog inte mer därifrån på ett tag känns det som.
//Fredrik
Kommentera
-
knota
Ursprungligen postat av FreddaJonny är ju shysst att ha att göra med även om han håller lite väl höga priser emellanåt, men han vill väl främst sälja nytt därav begagnatpriserna.
Tyvärr har han anställt någon lite mindre intelligent och servicevänlig person för att uttrycka det milt. Det är säkert han du haft att göra med.
Ringde från jobbet i somras och ville ha ett par åror till lilla båten och de skulle ha 400:- enligt denna nisse. Efter jobbet väl där kostade de helt plötrsligt en bra bit över 500 enligt prislistan.
Köpte även en trailer där i höstas blev lite missnöjd då jag uppgett modell och skrovform och frågat om vilken jag skulle ha men båten inte passade speciellt bra. Han ville bara sälja denna nisse. Handlar nog inte mer därifrån på ett tag känns det som.
//Fredrik
Det var Jonny som till slut svarade på mitt mail.
Köpte en trailer av en firma i Kristinehamn som sålde Reko trailer, som tillverkas i Karlskoga . verkar vara ok, får väl se när den testats.Senast ändrad av Guest; 2006-03-24, 22:38.
Kommentera
-
Om man köper nytt med garanti så är det nog inga problem där. MEN begagnat, som det kan bli strul med då är johnny & co inge roliga att ha och göra med.
Då kan dom plocka fram en attityd som man inte tror är sann. Ett litet under att dom säljer så bra som dom gör.Med en schysst Bonk, kan man slå världen med häpnad.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
130 svar
25 321 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()