Sporting.se? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sporting.se?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Cosmoz 08
    replied
    Var förbi idag, hade några saker jag var sugen på.
    Samtliga produkter fanns på lager enligt hemsidan, men det var tomt på hyllan.
    Jäkligt surt när man har åkt från Stockholm ��

    Lämna en kommentar:


  • HenkeW
    replied
    Lyft luren och ring istället !
    Klart bästa metoden (för att få ett snabbt svar), som dock verkar ha blivit bortglömd i många sammanhang i dagens IT-baserade samhälle.

    / HenkeW

    Lämna en kommentar:


  • stahre87
    replied
    Har köpt grejer från sporting kanske 20? Gånger. Allt från småplock till spön och kläder. Det har gått smärtfritt dom gångerna. Men skit händer, dogger och söder har jag också bara bra erfarenheter av. Hoppas det löser sig för dig snart

    Lämna en kommentar:


  • BrainDisorder
    replied
    Ursprungligen postat av stahre87 Visa inlägg
    Hur vet du (utan att ha fått svar) att det är så att varan du köpt ej finns i lager? jag håller så klart med om att det är dåligt att ej få svar på mail. Men iaf jag, hade efter 2v väntan ringt. Förmodligen efter 4-5 dagar redan som är en rimlig leveranstid. Alla är vi olika. Dessutom är det kanske bättre att säga vad man tycker o tänker kring service o bemötande på telefon, det brukar bita lite bättre än ett argt mail
    När alla andra fiskeshoppar kan ha uppdaterande lagerstatus på sina hemsidor så bör även Sporting, som jag förstår är en stor och blomstrande fiskebutik med ett trevligt sortiment, också kunna ha det. Jag har tyvärr samma erfarenhet som många andra, fick ingen orderbekräftelse och när jag mailat samt även skrivit till dom på Facebook (efter ca en vecka) så skulle dom tillslut kontrollera det och sedan dröjde det ytterligare ca 1½ vecka innan dom hörde av sig och sa att 2/3 av min order var slut i lager. Min bror har även haft samma erfarenheter och då har han beställt åtminstone två gånger och då har det rört sig om dyra, exklusiva spön som för tillfället endast Sporting har haft inne.

    Värt att tilläggas är dock som sagt att det är säkert en väldigt trevlig butik att besöka i Örebro och även under sportfiskemässan fick jag bra bemötande och deras sortiment är också intressant. Men internetbutiken är/var åtminstone under all kritik.

    Lämna en kommentar:


  • stahre87
    replied
    Hur vet du (utan att ha fått svar) att det är så att varan du köpt ej finns i lager? jag håller så klart med om att det är dåligt att ej få svar på mail. Men iaf jag, hade efter 2v väntan ringt. Förmodligen efter 4-5 dagar redan som är en rimlig leveranstid. Alla är vi olika. Dessutom är det kanske bättre att säga vad man tycker o tänker kring service o bemötande på telefon, det brukar bita lite bättre än ett argt mail

    Lämna en kommentar:


  • Fredde.N
    replied
    Måste säga att jag har bara bra erfarenheter av Sporting. Jobbar själv inom handels och dom flesta företagen svarar 9/10 gånger om man ringer. Mail kan tyvärr ta några dagar men ska absolut inte ta veckor. Kanske saknat personal nu när dom har spelat in perch pro

    Lämna en kommentar:


  • shove82
    replied
    Det spelar väl ingen roll om det är på mail eller telefon? Att skicka ett mail om saker är slut eller att det kommer ta ett tag innan den återkommer i lager måste väl vara absolut standard om man vill ha kvar kunder? Varför ska JAG behöva ringa eller ens maila om en vara ja beställt inte finns i lager? Då ska de väl inte ha någon webshop utan bara ta beställning per telefon eller i endast i butik.

    Lämna en kommentar:


  • Monkey
    replied
    Tycker att många butiker är dåliga på mail men 2-3 arbetsdagar känns inte absurt. 2veckor utan kontakt känns dock kass.

    Telefon känns mer aktuellt än någonsin med tanke hur mkt. Skit som kommer via mail är telefon nästan alltid ett sätt att komma före i kön precis som på mitt eget jobb går möten och telefon före mailen...
    /Uhr

    Lämna en kommentar:


  • Grävlingen
    replied
    Ursprungligen postat av Edguy Visa inlägg
    Så ni tycker det är ok att dom skiter i att svara via mail?
    Spelar ingen roll vilken butik det gäller, tycker det hör till 2000-talet att som företag kunna hålla koll på en inkorg..
    Att ringa om allt känns lite 1900-tal.
    Hej!

    Jag håller med dig om ett företag inom ett par dagar ska kunna svara på mail, det tillhör helt klart 2000-talet! Samtidigt så kan man ju ringa om man är angelägen att få ett snabbt svar!

    Bra att de syns här att de är sega!

    Lämna en kommentar:


  • Edguy
    replied
    Så ni tycker det är ok att dom skiter i att svara via mail?
    Spelar ingen roll vilken butik det gäller, tycker det hör till 2000-talet att som företag kunna hålla koll på en inkorg..
    Att ringa om allt känns lite 1900-tal.

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
130 svar
25 576 visningar
0 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
10 svar
1 938 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Westley Richard  
Startad av Villespinn91, 2024-11-12, 08:09
23 svar
1 191 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Villespinn91  
Startad av mrfisker, 2025-02-12, 21:29
1 svar
339 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Bjorn88
av Bjorn88
 
Startad av Robalm, 2025-02-13, 20:24
5 svar
499 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Piscantur stercore  
Arbetar...
X