Ursprungligen postat av jimmy85
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sporting.se?
Collapse
X
-
-
Ursprungligen postat av mrfisker Visa inlägg
Håller med om att butiker blivit sinnessjukt tråkiga! Åker hellre till Motonet nu när fiskeaffärerna bara har samma lama grejer.
saknar ändå Sportings utbud här örebro!
I Örebro gillar jag Outdoor Extreme. De har en del grejer som andra inte har.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg
Helt enkelt att dansken har ett unikt sortiment. Förr fanns det en konkurrent i lundgrens. Men när allt gammalt är slut så har de samma sortiment som xxl typ.
Men det är tyvärr en trend som gäller överallt. Förr var det lite olika sortiment var i landet man var. Men nu är det samma i alla butiker.
Och man undrar ju vad som hänt med Lundgrens,de hade ju ett grymt sortiment med både spön o beten förut. Nu är det ju som vilken butik som helst.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg
Helt enkelt att dansken har ett unikt sortiment. Förr fanns det en konkurrent i lundgrens. Men när allt gammalt är slut så har de samma sortiment som xxl typ.
Men det är tyvärr en trend som gäller överallt. Förr var det lite olika sortiment var i landet man var. Men nu är det samma i alla butiker.
saknar ändå Sportings utbud här örebro!
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Mathias 70 Visa inläggSen har jag förståelse för att leveranstiderna kanske inte är som hos fiske journalen. Är ju en snubbe som guidar, driver nätbutik och då kanske man inte springer på posten och dhl varje dag?? För min egen del spelar det inte så stor roll om det tar en dag eller tre veckor få mina grejer. Men vi är ju olika alla.
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Sen har jag förståelse för att leveranstiderna kanske inte är som hos fiske journalen. Är ju en snubbe som guidar, driver nätbutik och då kanske man inte springer på posten och dhl varje dag?? För min egen del spelar det inte så stor roll om det tar en dag eller tre veckor få mina grejer. Men vi är ju olika alla.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Stefanr72 Visa inlägg
Det är obegripligt att ett företag kan klara sig år efter år trots allt strul med leveranser. Jag har inte handlat där på ca 15 år p.g.a. krångel vid varje köp.
- Gillar 2
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inlägg
Ja de va nog tur. Beställde ett spö för 2v sedan o de har inte blivit skickat än :/
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Låg_Profil Visa inlägg
Ren tur. Även en trasig klocka går rätt 2 gånger per dygn...
- Gillar 2
Lämna en kommentar:
-
beställde 21 april fick hem grejerna 8 maj. nästan 2.5 vecka!
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
130 svar
25 321 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()