Fishit - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fishit

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fishit

Vill bara säga att jag är så supernöjd med den service jag fått. Köpte ett spö för ett antal år sedan och lyckades bryta av det för ett par veckor sedan.

Men jag chansade och kollade ifall Fishit kunde hjälpa mig och visst, de fixade fram en del till mitt spö!!!

Inget tjat om att köpa ett annat spö utan de hjälpte mig istället att "återuppliva" mitt gamla.

Tack så jädrans mycket!!!!

Tight lines

Håller med! Fishit dominerar! har aldrig fått så bra service De flesta butikerna brukar inte ta mig och mina kompisar på allvar eftersom att vi bara är 14 år men dem lägger verkligen ner tid på oss och ger oss rabbbat!

Kommentera

Butikerna är det inget fel på, det är servicen kring webshopen/postordern som suger, även om jag får känslan att personalen i butikerna har gått en "elgiganten"-säljkurs nyligen då de alltid rekommenderar något obskyrt märke (typ sämre än fladen) och säger att "det är mycket för pengarna", "prisvärt", "samma delar som i shimanot" osv. innan man kommer in mer exakt på vad man vill ha...
      Min blogg

Kommentera

Håller med mascot! den 16 februari i år beställde jag lite smågrejer ifrån deras webbshop för ca 1200 kr efter att jag har läst deras betyg av tidgare kunder där de pratar om snabb service, bra bemötande osv.
        efter 14 dar skickar jag ett mail och frågar vart mina prylar är. då svarar de att det fattas några grejor att de var tvungna att ta hem ifrån tyskland osv.
        14 dar senare har har jag fortfarande inte fått några varor, jag börjar nu att tröttna rejält och skickar iväg ett halvbittert mail (går inte att komma fram på telefonen) där jag frågar om de verkligen säljer fiskegrejor eller om jag har betalat i förskott till någonting annat.

två dar senare kommer ett paket med ca 70 % av grejorn och med en lapp att resten skickas senare! 6 veckor senare får jag de resterande varorna bla 4 isfiskedrag (vi är nu inne i mitten på april = ingen is kvar där jag bor) och en flätlina som jag hade beställt i färgen vit (av en speciell anledning) nä där skickar de en nyongul istället utan att fråga mig, och åter en lapp där det står "slut hos grosist skickar gul! glömde jag nämna att två av isdragen (balansare) var trasig styrfenan hade rammlat bort men det löste jag med lite snabblim.

det tog alltså fishit drygt 2 månader att leverera lite drag och en lina, och alla gånger var det jag kunden som var tvungen att ta kontakt med företaget! jag vet att jag hade kunnat häva köpet eftersom varorna inte levererades inom skälig tid. men med nämda erfarenhet var jag inte så sugen på!

sen när jag hade fått mina sista varor skulle jag gå in på deras betygsida och berätta hur jag hade upplevt företaget, nä då gick ju inte det att göra längre av nän konstiganledning.

jo just ja jag fick nån konstig wobbler som plåster på såren...

handla på fishit igen? skulle inte tro det...

Kommentera

Tyvärr skiljer det mycket i service mellan butik och nät på Berras, det tycks vara så att de missköter nätbutiken. Beställde själv fyra Zalt för några dagar sen, de restade två, de skickade en i fel färg och lyckades endast pricka en rätt! En så pass stor nätaktör borde väl omsätta några Zalt i veckan, hade gärna väntat några dagar för att få allihop i rätt färg. Fort men fel är en bra sammanfattning gällande min beställning.

Bara en sån sak att de tar egna beslut och skickar med något annat är beklagligt, som färgen på linan som Holme beställde och färgen på min Zalt. Beställde en röd papegoja och fick en gul, trots att ordersedeln bekräftade en röd! Tråkigt, speciellt med tanke på att jag redan hade en gul goja. Har skickat ett klagomail till Berras idag, få se hur de reagerar på det...

Post note. Har fått svar på mitt mail, frakten var tydligen bara hälften av vad den skulle vara och de skickar en Zalt som plåster på såren. Schyst men det saknas fortfarande tre Zaltar i min samling... Skitfiske!
          Senast ändrad av Bramme; 2007-09-19, 16:15.

Kommentera

Webbutiker är ett skämt, jag handlar 99% över disk inom sverige!
            Enda webbutiken jag överhuvudtaget litar på är min egen

Kommentera

Har försökt logga in i flera dagar nu, det funkar bara inte...

Kommentera

Söker snabbt svar, därför jag frågar här.
                Finns Fishit/Berras i Gävle? Gärna adress tack.
                The lady in red wanna do it in bed, The lady in white wanna do it all night. The lady in blue wanna do it with two. The lady from Sweden wanna do it helatiden

Kommentera

Ursprungligen postat av Sukisuki Visa inlägg
                  Söker snabbt svar, därför jag frågar här.
                  Finns Fishit/Berras i Gävle? Gärna adress tack.

Det var bara slå på eniro så fanns den där....

Berras Testebo River AB Tel. 026 - 12 88 50
                  N. Kungsg. 23
                  80323 GÄVLE

Kommentera

Ursprungligen postat av Elefant Visa inlägg
                    Det var bara slå på eniro så fanns den där....

Berras Testebo River AB Tel. 026 - 12 88 50
                    N. Kungsg. 23
                    80323 GÄVLE

Ett kvarter väster ut ligger en bra Libanesisk restaurang. Blir du inte nöjd på Fishit kan du gå dit och tröstäta
                    Mete framför allt!
                    www.Metetorget.com

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    130 svar
                    25 364 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                    6 svar
                    1 236 visningar
                    0 gillar