Black week/Friday 2020 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Black week/Friday 2020

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Cosmoz 08
    replied
    Någon annan som upplever att lev tiden från Söders är väldigt lång under Black-Friday?
    Har gjort 2 beställningar & båda ska vara packade & förhands info är skickade till Transportör & så har statusen sett ut i 5 dagar.

Har beställt andra saker från annat håll under Black Friday dom har kommit fram dagen efter med samma transportör & andra transportörer, det känns som att grejerna inte ens har lämnat Söders.

Lämna en kommentar:

• Gädd-jos
    replied
    blev inget för mig, i alla fall inte ännu å blire någe så blire inget direkt nedsatt...
    överväger att beställa ett teleskopiskt karpspö för gäddmetet men den butiken som hade det spö ja lite halvt bestämt mig för att ja vill ha körde ändå ingen rea (absolut inte sur över det, snarare glad på nåt underligt vis) så då kan jag gott vela å fundera över det eventuella inköpet ett bra tag till, inavlad snål misstänksam västerbottning som man är i grunden...

mvh/peter

Lämna en kommentar:

• Classe69
    replied
    Jag avvaktar tills dom som ångrar sina massköp och slänger ut på annons här :-) ännu billigare :-) haha

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Det är klart att vi konsumenter måste få lufta tankar, funderingar och idéer kring allehanda fiske- och utrustningselaterade företeelser... bara korkat hur vissa reflexmässigt tar det..

BF är tyvärr inte för mig, vill bara ha en 2020 Tatula SV men den tja brödrullen finns inte ens i detta landet...
    Senast ändrad av anteman; 2020-11-28, 10:10.

Lämna en kommentar:

• Matte77
    replied
    Inget ont om söders nu, gillar verkligen grabbarna som jobbar där, då det är min lokala handlare på gångavstånd och handlat där sedan sedan de startade... Men att ha banners som Superdeals, black weekend och crazydeals på hela sidan och du kommer nästan till samma produkter på alla, vad är skillnaden egentligen... nja jag vet inte!
    Senast ändrad av Matte77; 2020-11-28, 01:10.

Lämna en kommentar:

• Matte77
    replied
    Köp begagnat av fiskebröder eller vill ni handla "nya prylar" billigare, vänta tills det är en riktig rea/utförsäljning..... skit i dessa upphypade låtsas reor och "tjäna" några spänn på utgående produkter, som ändå kommer på en ordentlig rea om en månad eller två när de ska fylla lagret med nyheter för 2021!

Lämna en kommentar:

• Xerup
    replied
    Vill ju slå ett slag för Korken och hans Norrköpins sportfiske... han har ingen webbsida :-)

Han prutar med sig själv och är alltid hjälpsam och ganska rolig.

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    JontaK mfl Ja att man i vissa läger har en sån oerhörd förståelse för en handlare, ett företag vad gäller köp, returer, reklamationer, service och leveranstider men så lite för en enskild kund förvånar verkligen, det är faktiskt de senare som gör att de förra kan ställa mat på bordet...

Att låta en enskild i sammanhanget 'fattig" kund vara utan t ex en trasig, reklamerad rulle i många veckor är generellt sett inte helt schysst, ska hen behöva ställa in fisket eller köpa en ny rulle i lång väntan på ett vid köpet förväntat fungerande vara?

En fungerande, inte samma, men en lånerulle borde nästan vara given, en till viss del fördelad börda m a o, att primärt tycka synd om handlaren i dessa lägen är fan i mig skruvat...

Min utgångspunkt är här att flertalet som t ex reklamerat och berättar om det här vanligen inte misshandlat en nyköpt rulle, sällan är de newbees men det är klart, "puckon" finns på båda sidor.

Har som tur är aldrig behövt (eller i ett fall inte orkat) reklamera en ny vara och det är jag tacksam för...

Att varken Uffe5 eller Randig säger något vettigt här är ju på något sätt logiskt...
    Senast ändrad av anteman; 2020-11-28, 02:41.

Lämna en kommentar:

• Kulfisk
    replied
    Att man inte hittar nåt man behöver känns ju bra inför kommande fiskeår. Jag hittade bara två saker jag behövde och den ena var enligt mig till ganska bra pris.

Precis min lina och i min allrounddimension.

Nej, jag jobbar inte på Söders.

Lämna en kommentar:

• holden
    replied
    Nä, inga inköp - hade väl helt enkelt inget speciellt jag behövde. Tänkte fylla upp med lite extra beten men när det bara är 20 spänn som skiljer mot normalpris är det liksom inte mycket att springa benen av sig för.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
10 svar
2 183 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Westley Richard  
Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
23 svar
2 175 visningar
0 gillar