Ursprungligen postat av anteman
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Black week/Friday 2020
Collapse
X
-
Ha ha? Vad är roligt i detta menar du? Nog låter det låter lite ihåligt att säga "tyvärr webblagret e slut, spöt finns endast i butikslagret och därifrån kan vi inte skicka eftersom de ligger på olika ställen". I vart fall om man inte varit tydlig med att ett visst pris enbart gäller ett visst lager. Eller menar du att det allmänt skulle vara svårare, omöjligt att skicka givet var spöt förvaras?Ursprungligen postat av Uffe5 Visa inlägg
Haha för att de har två olika lagersaldon som faktiskt fungerar kontra andra sidor? Tror de klarar sig riktigt bra utan dig som kund också. Du vet att de har lagret och butiken på två olika ställen också.
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Fiske.se har en bra rea.
Sportfiskeboden i Västerås har 25-50% på allt utom elektronik om jag minns rätt. De har ingen bra hemsida men info om rean finns på Facebook.
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Haha för att de har två olika lagersaldon som faktiskt fungerar kontra andra sidor? Tror de klarar sig riktigt bra utan dig som kund också. Du vet att de har lagret och butiken på två olika ställen också.Ursprungligen postat av Pia 100 Visa inläggSkulle beställa dalwa ags spö 30-70 på sportfiskeprylar ,men när man då ska beställa så finns det tydligen bara i
butiks lager. Sen kolla jag flera av ags spöna samma med ,så tänkte djävla bluff med priserna även där.
Där har man definitft sluthandlat.
Lämna en kommentar:
-
Skulle beställa dalwa ags spö 30-70 på sportfiskeprylar ,men när man då ska beställa så finns det tydligen bara i
butiks lager. Sen kolla jag flera av ags spöna samma med ,så tänkte djävla bluff med priserna även där.
Där har man definitft sluthandlat.
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Söders kör Black Weekend pris på McHybrid som väl sålde slut i alla butiker inklusive Söders när den släpptes för nån vecka sen. Kan nästan lova att dom inte haft den i lager sen dess.
Lämna en kommentar:
-
Jag handlar hos alla svenska nätbutiker som är snabba med leverans, vilket tyvärr inte Upplev var när jag provade. Specialprylar av dyrare sort blir ofta köpta från Tyskland. Söders är inte billiga men störst sortiment, störst butik och flest personal, dit åker jag oftast om jag vill handla i butik.
Lämna en kommentar:
-
Jag brukar näthandla hos upplev... bara för att jag är för lat för att åka fem mil... även om nån annan näthandlare är billigare.
Jag brukar handla på mig så mycket "onödigt" när jag åker till butiken.
Lämna en kommentar:
-
Lite tankar.
Berkley Betesväska inkl 4 askar, grå/vinröd
Söders Black weekendpris 375:-
Dogger Black weekendpris 299:-
Nä, jag fortsätter nog handla utomlands tills vissa i Sverige slutar att försöka ta över allt :-(
Har alltid haft bra kontakt och support på Söders och handlat Massor där, men det börjar bli lite överstyr tycker jag. Därför jag valt att inte handla där på sista tiden. Nu stöter jag mig säkert med alla Söders älskare, men tycker att det är dags att dom landar snart och kommer ner på jorden igen :-) då öppnar jag min plånbok igen hos dom :-)
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
|
10 svar
2 183 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg