Olssons fiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Olssons fiske

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Olssons fiske

    Fick precis hem mitt nya spö från Olssons fiske. Satt en lapp på spöet, "vi har kontrollerat spöt och spöringarna innan leverans ", vill bara säga att det känns proffsigt att man gör så innan leverans.
    De skrev vidare att man skulle vara försiktig med att veva upp beteslåset så att man inte skadar toppöglan, men jag använder alltid en mjuk pärla innan beteslåset för att detta inte skall hända.

  • #2
    Dem är väldigt proffsiga och kundfokuserade och har alltid funkat bra när jag beställt av dem, köpte senast en givare till ekolodet och beställde den jag trodde var rätt online.
    Men så ringde dem upp och frågade vilket lod jag hade och när jag sade det så förklarade han som ringde att han misstänkte det och att jag istället skulle välja en annan givare som var bättre till just mitt lod och som dessutom var billigare, det är kundservice det ;-)

    På em dag 2 så kom givaren med lantbrevbäraren så även leveransen var bra.

    Kommentera


    • #3
      Givetvis är det bra att dom gör så men skulle tro att det främst handlar om att minska eller undvika reklamationer.
      2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2019
      2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2020

      Kommentera


      • #4
        Låter bra
        Om jag köper ett spö online så låter det som ett ställe att titta på.

        Kommentera


        • #5
          Mer sådant här!
          Jag har själv genom åren letat upp åtskilliga spön med sneda ringar, skadad keramik, sprucken lack, dåliga korkhandtag med mera i diverse fiskebutiker.
          Har även funnit dessa eller andra fel hos bekantas nyköpta, oanvända spön från många olika tillverkare.

          Ursprungligen postat av BrainDisorder Visa inlägg
          Givetvis är det bra att dom gör så men skulle tro att det främst handlar om att minska eller undvika reklamationer.
          Visst kan det vara så men det innebär samtidigt att kunden slipper reklamation på grund av enkla tillverkningsmissar som verkar vara tämligen vanliga idag.
          En form av friskrivning för säljaren men också en viss trygghet för köparen.

          Kommentera


          • #6
            Bra rutin med okulärbesiktning oavsett skäl om den är ordentligt utförd. Returer, reklamationer är irriterande och kostar tid och rentav pengar...

            Kommentera


            • #7
              Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
              Bra rutin med okulärbesiktning oavsett skäl om den är ordentligt utförd. Returer, reklamationer är irriterande och kostar tid och rentav pengar...
              Värst är det om det kostar fisketid, så bra jobbat Olssons!

              Kommentera

              Foton

              Collapse

              Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

              Relaterat

              Collapse

              Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Dennis_81, 2012-07-13, 22:02
              61 svar
              25 014 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Wilier75  
              Startad av Gäddkraft, 2012-09-03, 22:46
              34 svar
              9 494 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg crowax
              av crowax
               
              Startad av Detanvändarnamnetanvändsredan, 2015-01-28, 13:39
              103 svar
              23 334 visningar
              18 gillar
              Senaste inlägg Okoun
              av Okoun
               
              Startad av Reekie, 2019-05-21, 23:40
              26 svar
              3 006 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Old Firehand  
              Startad av John A, 2019-09-25, 14:37
              32 svar
              3 815 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg holden
              av holden
               
              Arbetar...
              X