Wallins fiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wallins fiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Väldigt va olika det verkar fungera.

jag har beställt från många butiker, även Wallins, och aldrig har något liknande hänt mig.
    Nu senast beställde jag från fishit (som någon klagade på) och det kom dagen efter.
    jag kanske bara har tur? Väldigt olikt mig isf.

Kommentera

Ursprungligen postat av mcben Visa inlägg
      Vet inte hur man tar bort en tråd eller om jag kan göra det över huvud taget. Kanske en moderator kanske vill ta bort den åt mig? Eller i alla fall byta rubrik till något mindre stötande?
      Redigera ditt första inlägg (trådstarten). Välj alternativet redigera. Därefter väljer du att radera ditt inlägg. Detta medför att hela tråden med allt dess innehåll knycklas ihop och försvinner...

/Storfiskaren.
      The alt.usenet.rulez.is.the.king FAQ
      Hakkaa päälle!Saatanan Usenet Rulez, sauna ei ole tarpeeksi kuuma.Kanna sisälle lisää pontikkaa, akka, pikinpäin!Perkele alt.usenet.rulez.is.the.king!
      Klickbara länkar följer nedan
      Nattplockad mask
      Gädda äter Sissy
      Abborre vs mask
      Abborre vs mört
      Måånga gäddor samlade vid betet
      Gädda äter gädda
      Spännande fiskemetod efter gädda
      FS SPARADE TRÅD
      Laxhugg!

Kommentera

Ursprungligen postat av Storfiskaren Visa inlägg
        Redigera ditt första inlägg (trådstarten). Välj alternativet redigera. Därefter väljer du att radera ditt inlägg. Detta medför att hela tråden med allt dess innehåll knycklas ihop och försvinner...

/Storfiskaren.
        Eller så får den vara kvar så att dom som söker på firman här på forumet vet att det inte alltid har vart okay att betälla därifrån. Jag kommer ju aldrig mer att beställa från någon som håller på att krångla. Man sitter och väntar och väntar, men inget dyker upp. Då kan man ju i stället beställa från någon mer seriös firma.
        Sluta snacka, ut o fiska..

Kommentera

Eller så får den vara kvar så att dom som söker på firman här på forumet vet att det inte alltid har vart okay att betälla därifrån. Jag kommer ju aldrig mer att beställa från någon som håller på att krångla. Man sitter och väntar och väntar, men inget dyker upp. Då kan man ju i stället beställa från någon mer seriös firma.
          Testa oss nu istället för att klaga över gammal ost. Vi fick en massa problem under April/Maj pga flytt in i butiken m.m. men nu är vi intakt.

Produkter vi har i vårt egna lager lämnar oss samma dag eller dagen efter.

Ring butiken på 0171-50900 10.00-18.00 vardagar (10.00-14.00 Lördagar) och fråga mig direkt om det är bråttom.

ALLA andra produkter (externt/leverantörslager/beställningsvaror) levereras inom en vecka.
          Min blogg

Kommentera

Tyvärr så har ni bränt eran chans i min bekantskapskrets. Dessutom så var det ju inte pga flytt som det strulade. Jag har kvar mailet om du vill läsa det själv. Så jag tänker inte testa er igen. Sorry

Kommentera

Tyvärr så har ni bränt eran chans i min bekantskapskrets. Dessutom så var det ju inte pga flytt som det strulade. Jag har kvar mailet om du vill läsa det själv. Så jag tänker inte testa er igen. Sorry
              Jag tillträdde som butikschef i mitten av Maj och i slutet av Maj tog jag helt över weborder hanteringen. Allt som skett innan dess kan jag tyvärr inte göra något åt.

Det enda jag vet är att jag just nu tar emot och skickar webordrar för fulla muggar.

En del har sina produkter bara 2-3 dagar efter beställning, en del dröjer längre (om vi inte har produkten hemma) då leverantörerna inte hinner med.. (högtryck så här års.)

Alla backordrar har jag personligen kontaktat per telefon och 95% har fått sina produkter levererade och är nöjda och har nu vetskapen om att leveranstiderna är tillbaka till normala dvs max 7-10 dagar oavsett lager, leverantörslager eller beställningsvaror.

Ring butiken om ni har några frågor. När det gäller leveranstid kan jag i 95% av fallen till och med berätta vilken DAG ni har er beställning.

0171-50900

Mvh Jens
              Min blogg

Kommentera

Nix, jag har inte fått nått. Jag skiter nog i detta. Kan väl inte ha så mycket att göra så att han inte kan hålla vad han lovar. Jag skickar ett mail nu om att han kan behålla sina beten.
                Har Johan lovat dig att leverera en order på 2 beten?? Minimum order gränsen har alltid varit 300 kr såvitt jag vet.

Lite trist att du spyr galla på wallinsfiske i den här tråden pga en order under 300 kr som enligt klar och tydligt information ej expideras.

Lägger du en order t.ex i morgon Måndag så har du den innan helgen.

Testa så får du se.

Mvh Jens, WallinsFiske
                Min blogg

Kommentera

"bränt vår chans" för att vi inte levererar en order under 300 kr? Order under 300 kr expideras ej.

Testa lägga en riktig order. Om du inte har grejorna inom angiven leveranstid så ska jag bjuda dig på grejorna...

Trist att du skriker ut obefogade klagomål, faktiskt. Du är välkommen att lägga en ny order.

Skitfiske på dig.

Mvh Jens
                  Min blogg

Kommentera

Skön stämning i denna tråden helt klart.
                    www.värmdöguiderna.se

Kommentera

Då jag har andra handlare att handla av så tänker jag inte testa er igen. Så försök du locka kunder på annat håll. I min vänskapskrets hittar du inga köpare.

Skitfiske på dig med.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                      10 svar
                      2 129 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Westley Richard  
                      Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
                      23 svar
                      2 048 visningar
                      0 gillar