olssons fike - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

olssons fike

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• olssons fike

Rekomenderar www.olssonsfiske.se. Helt överlägsna priser och snabb service. Lätt att få kontakt med personal via mail/tele.
    Får Fem Gäddor

Gillar också olssonsfiske stenhårt!

Alltid trevliga och lätta att komma överens med. Nackdelen kan väll då vara lite svår navigerad webbsida. Men de får iaf 5 av 5!
    Oh crap! VAfan har jag nu gjort!?

Kommentera

Har varit där 2 gånger, eller egentligen 3. 1 i Mariestad och 2 i Tibro, första gången jag var i Tibro trodde jag det var ett skämt, ingen service alls mer eller mindre, och inte speciellt trevliga, samma grej när jag ringde någon dag senare för att beställa hem saker, som de skulle ha 3 dagar senare. När jag ringde då blev svaret "ring om en vecka igen så får vi se".

Men när jag var i Mariestad var det bra service men det vi skulle köpa fanns inte hemma, så han ringde till Tibro butiken och kollade om de hade hemma. Så vi åkte dit och denna gången fungerade det klockrent. Köpte 2 par vadarbyxor och hittade även ett haspelspö .

Kommentera

stör mig på att dom inte har bilder på hemsidan grymt mycket.. har slutat med att jag handlat på andra ställen bara för de..

Kommentera

Ohlssons är kanonbra så länge allt klaffar - reklamationer och byten däremot...

Serviceviljan och gemytet lyste med sin frånvaro när jag påpekade att de skickat fel vara (fel färg) och ville ha ny.

Kommentera

De har ett stort sortiment och det är ett stort plus. Problemen som jag ser det är att frakten är så jävla dyr. Köper man ett gäng krokar från typ lundgrens kostar frakten 11kr då det inte väger mycket. Från olssons fiske kostar det 100kr att skicka samma saker.

Att de sedan inte har bilder på grejerna är väldigt irriterande.

Kommentera

Sjukt bra pris på Bäcksländan XPC flugfiske set = 1099:-
              Det är ca 300:- billigare än vad jag kunnat hitta det för on line någon annan stans.
              What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Bästa affären jag vet!

Kommentera

Ursprungligen postat av Evil_AnAnAs Visa inlägg
                  De har ett stort sortiment och det är ett stort plus. Problemen som jag ser det är att frakten är så jävla dyr. Köper man ett gäng krokar från typ lundgrens kostar frakten 11kr då det inte väger mycket. Från olssons fiske kostar det 100kr att skicka samma saker.

Att de sedan inte har bilder på grejerna är väldigt irriterande.
                  Instämmer!!!!
                  Skitfiske / Landlax ( Nu över 240 medlemmar i forumet ;-)

Kommentera

Har handlat en rulle där innan, bra priser o snabb leverans, rullen gick sönder direkt och jag tog kontakt med dom, dom vart trevliga o mailade mig instruktioner hur jag skulle reklamera, fick visserligen stå för frakten till Abu, men så är de väl när man handlar på intenet! skulle aldrig handla drag o dyligt där då jag tycker 100 spänn i frakt på kanske 2 spinnare e löjligt! får 3 av 5 just för den idiotiska fraktkostnaden på småsaker! och att om man vill vara säker på at grejjerna kommer fram måste man köpa med postförskott som kostar extra! de e löjligt!
                    Vila i frid Ozzy, vila i frid...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    130 svar
                    25 761 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                    10 svar
                    2 056 visningar
                    0 gillar