Marin och Fritid - OTROLIG REA - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Marin och Fritid - OTROLIG REA

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Marin och Fritid - OTROLIG REA

På Marin och Fritid i Örebro har de just nu rea på i stort sett alla fiske saker.

HALVA REA PRISET! dvs: nåt som kostar 100kr har 50% rea = 50 kr och det har då 50 % rea så det blir 25 kr för nåt som kostat 100 kr innan.

Bla bombers för 39 kr, grymt stora gäddwobblers för 85 kr.

Skynda o fynda!

De har samma rea i Karlstad, på Bosses Marin & Fritid. Visst är det en fin rea med bra priser, tyvärr är det inte så intressanta saker som det är rea på. Det mesta finns till samma priser på nätet, men klart att det är värt en titt!

Kommentera

sist jag va på rea i örebro så blev jag ruskigt besviken. var inte speciellt mycket att ha och när jag var där någon månad senare så var det fortfarande samma priser på samma skit..

Kommentera

Så är det för jämnan tycker jag, överallt.
        Patetiska företagare som försöker locka med "rea" som är på gränsen till lögner när de pratar om att det är sååå otroligt billigt.

Borde vara straffbart att locka med rea och sedan ta priser ens i närheten av vad produkterna går på i internetbutiker.
        Kan de inte ha sanslöst bra reapriser så ska de fan inte heller locka med falska påståenden om att det är bra pris på grejerna.

Kommentera

Håller helt med, visserligen så gör Internetbutiker så också. Står ut att de har en sådan otrolig rea, tror de inte att vi kan använda prisjakt/pricerunner?

Visserligen så vet jag av faktum att Marin & Fritid har haft riktigt bra priser på vissa grejer, iaf i Karlstad, och de verkar ha exakt samma sortiment som i Örebro.

Men han som gjort tråden får det att låta lite bättre än vad det är, lite smygreklam kanske? ajabaja

Kommentera

Patetiskt företag kan ju verkligen passa in på marin o fritid. Där pratar vi skojar som skulle sälja sin mamma för ett skitpeng. Ordet service skulle dom behöva plugga på vad det betyder. Blir arg bara jag hör nammnet..

Kommentera

Kan också ge lite erfarenheter av Marin och Fritid i Laxå.

Köpte 2009 en Mercury 60EFI, lämnade in den på 100 timmars service och påpekade att den gnisslar. (fast det gjorde den minsann inte där och det var absolut inget känt fel)

När jag nu lämnat in motorn för andra gången 200 timmars service på annat ställe så talar dom om direkt för mig vad gnisselproblemet var.

Det värsta av allt är att Laxå inte garantireggat och inte registrerat servicen på motorn så jag är inte berättigad till 5 års garanti på motorn.

Kul företag som bara vill kränga motorer o skiter blankt i eftermarknaden.

Kommentera

De lät bra när man läste första inlägget, men efter läst alla andra så finns det ingen bra feedback från företaget!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                130 svar
                25 382 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg engqvist  
                Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                6 svar
                1 241 visningar
                0 gillar