snäjk i vänersborg - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

snäjk i vänersborg

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Kviete floppen Visa inlägg
    Vargöns järnhandel var bra, men jag tror det är några av dom som är som är på snäjk men dom verkar ha tappat gnistan helt med det som dom jobbar med. Jag kan inte bli klok på att det inte bär sig med en fiske affär runt uddevalla området. Det är ju tre stycken olika som har försökt under en 10 -12 års period och alla har lagt ner ganska fort.
    Allt hänger på engagemang, det krävs så lite för att kunden ska känna sig välkommen.
    Hoppas snajk tar åt sig kritiken så finns det en chans att det kan bli bra.

Kommentera

Ja snäjk är en helt ok affär för övrigt men dom har en del kvar och lära om kundservice för det är ju trots allt vi som kunder dom lever av, hoppas som du säger att dom bättrar sig.

Kommentera

Hej hopp..

Gott betyg till Snäjk..köpte ett fiskeset av dem 1 april..och blev strul efter några dagar med rullen...åkte tillbaks idag..och fick bra service..bytte rullen..ny lina på..utan tjat..allt smärtfritt.är mycket nöjd..

Stack direkt ut..och prova den nya rullen...o pang på med en HÖ...tyvärr då inte godkänd..men ändå trevligt.

Mvh Glad fiske amatör

Kommentera

Får nog hålla med att gubbarna på på Snäjk verkar har skärpt till sig bra den sista tiden. Jag har fått väldigt bra service dom sista gångerna jag har varit där så man blir nöjd, så tummen upp för en klar bättring till Snäjk och hoppas det fortsätter så.

Kommentera

har alltid haft bra service på snäjk, vid vissa summor ar du möjlighet att få extra rabatt. hittade en rulle som satt på ett set, men spöt var inte vad jag ville ha. Valde ett nytt spö och dom flyttade rullen och gav ett bra setpris. Har också fått tips om fiskeplatser i området då jag inte är bekant med det. Överlag en riktigt bra butik ibland kan någon kanske haft en dålig dag men aldrig alla inom personalen samtidigt.
            Kust/klippfiskare fiskar främst gylta men även andra arter www.pofs.se
            Nu även blog på gylta.blogspot.com
            Glöm inte besöka foto & filmsidan www.fotopelle.se

Kommentera

ni som har problem med snäjkt borde åka till fiskeshopen i trollhättan i stället en liten butiken men med ett stort sortiment och
              mycket kunnig personal som kan allt inom fiske bra priser dessutom!!!

Kommentera

Tjejens grabb önskade sig fiskeutrustning i födelsedag.
                Åkte till snäjk i Vänersborg och ville handla ett "startkit" i napp o nytt som innehöll haspelspö, metspö, håv osv....599:-

Jag vill ge en stor eloge till den säljaren som erbjöd mig alternativa produkter när de nu inte kunde sälja det som jag först efterfrågade!

Det är säljare som den killen som gör att snajk skulle kunna säga att de lever upp till vad som innebär att vara "premium dealer".

Kommentera

Ursprungligen postat av KeBa Visa inlägg
                  Tjejens grabb önskade sig fiskeutrustning i födelsedag.
                  Åkte till snäjk i Vänersborg och ville handla ett "startkit" i napp o nytt som innehöll haspelspö, metspö, håv osv....599:-

Jag vill ge en stor eloge till den säljaren som erbjöd mig alternativa produkter när de nu inte kunde sälja det som jag först efterfrågade!

Det är säljare som den killen som gör att snaskulle kunna säga att de lever upp till vad som innebär att vara "premium dealer".
                  En tunnhårig snubbe med en skägg grej på hakan? Jag får alltid grym service av dom på snäjk. V!

Kommentera

Jag har aldrig haft problem med vare sig själva butiken, personalen eller servicen. Blir alltid bra bemött, och om man handlar där ofta så bygger man upp "relation" och då är allt mycket lättare. Kan hålla med om att några av gubbarna kanske kan verka lite halvsega och dryga, men i själva verket så är dom ganska roliga

5/5 flöten till snäjk!

Kommentera

"Gubb-kväll på Snäjk i Vänersborg"!
                      Självklart åkte jag dit ikväll, lite för auktionen och givetvis skulle jag köpa lite lotter för att stötta en god sak.

Åter till auktionen, det var 2 par stövlar, några kängor, pannlampor, en handfull ambor, några haspelrullar, par flugrullar osv...
                      Buden skulle skrivas på en lapp och läggas i en låda, dolda bud alltså....fram till kl.20.00
                      Därefter skulle buden sammanställas.

Jag bjöd på ett par stövlar, la även ett par skambud på ett par rullar, ja va fasen tänkte jag, har man tur har ju ingen annan bjudit!
                      Klockan passerade 20, de räknade ihop och sammanställde.
                      Kollade vad högsta budet var på stövlarna, men de var inte sålda!!?!
                      Jag frågade hur det här hängde ihop, inget bud var högt nog sa killen men jag blev erbjuden att köpa dom för en 5-hundring..
                      Det var säkert billigt men jag hade definitivt tappat köplusten.
                      Att ha "dold" auktion och ingenstans tala om att det finns ett lägstapris!?....suck.

Jag har yttrat mig om personalen på Snäjk tidigare och jag vill nu även passa på att säga att ett flera som jobbar där är mycket tillmötesgående och hjälpsamma
                      ...men den som anordnade auktionen gjorde helt fel enligt mig.

Ni som var där ikväll och la bud, nu vet ni, även om ni hade högsta budet är det inte säkert att ni vann, minst hälften av prylarna bar dom bort igen.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 293 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 225 visningar
                      0 gillar