dogger.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

dogger.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Många plus för Dogger. Bra info på hemsidan, snabb leverans, fri frakt redan på 500 spänn, i princip enbart bra feedback from andra jag känner som handlat där, bra grundläggande utbud.

Det enda negativa jag upplevt är att det känns som prylarna mosas ner i närmsta kartong. Köpte nyligen ett par saker som tryckts ner i en kartong som var något för kort, så skyddsplasten på mina saker hade spruckit på en av sakerna. Varan var ju i fint skick men om jag skulle behöva reklamera eller om varan var fel så hade det känts ruttet att behöva skicka tillbaka en vara i trasig förpackning. Nu funkade grejerna så det var inget problem, och ser inga som helst skäl till att sluta handla där.

Bästa fiskebutiken jag haft att göra med utan tvekan.

Edit; Ett drag från en av mina beställningar var trasigt vid leverans (öglan du fäster linan i). Skickade mail till Dogger med foto på draget och annan relevant information. Tre dagar senare mailar de och säger att ett nytt drag är på väg (kom idag). Hade även ett par support-frågor ett par dagar tidigare och den besvarades mer eller mindre omgående. Högsta betyg till kundservice.
    Senast ändrad av mymh; 2014-07-09, 18:42.

Kommentera

All heder åt dogger.se!

Saknades en bottenskruv i en wiggler alu spöhållare, i min nästa beställning frågade jag om de kunde skicka med en ny skruv, jag fick en helt ny spöhållare.

Sonens shimanospö gick av i toppen efter ca ett par veckor, några bilder senare i mail så har de skickat en ny topp. Grymt bra service, snabba leveranser Max 2 dagar, och väldigt trevlig och sympatisk personal/ägare.

Priserna är de bästa i Sverige och jag har köpt för åtskilliga tusenlappar därifrån. Kan bara ge högsta betyg till denna handlare.

Tack dogger.se, jag kommer fortsätta att handla hos Er.

Kommentera

Alltid samma rappa service får man hos dogger.

Inget krångel!

Bara att hoppas det fortsätter precis som det är nu.

Sveriges bästa fiskebutik online?

Kommentera

kan bara instämma i kören av att dogger håller högst kvalite. Deras lagerstatusar verkar enligt min erfarenhet vara den mest nogranna. OM något mot all förmodan skulle va slut så ringer dem fan inom 10 min. De enda enligt mig negativa är att de endast skickar med DHL då de inte finns något utlämningsställe i närheten

Kommentera

Det finns en liten sak som stör mig, det står stort och tydligt "gratis frakt" överallt' men med en liten Asterix och ett förtydligande någon annanstans att bara gäller över 500:-
            Ingen big deal, men det stör mig. Är det fraktfritt så är det. Annars är det fraktfritt över 500:-
            Men det kanske bara är jag
            Trevlig butik annars så klart!
            Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
            &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
            ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
            Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Var förbi butiken idag när jag ändå hade vägarna förbi, slutade med att jag gick därifrån 2500:- fattigare. Hade egentligen inte tänkt handla mer än lite tillbehör, men efter schysst service så slutade det med att en Revo Toro hamnade med i påsen. Fan ta bra service och mina köpglada gener....

Kommentera

Jag stämmer in i kören! Så sjukligt bra service! Beställde nytt spö och drag måndag natt och onsdag eftermiddag kunde jag hämta ut det. Grymt bra!

Kommentera

Bor väldigt nära butiken. Har handlat där sen barnsben. Alltid bra service och trevligt bemötande, oavsett du handlar något eller bara är inne å "klämmer" på prylarna så tar dom sig tid att visa eller bara snacka lite. Kunnig personal å ett väldigt fint utbud. Toppbutik.

Kommentera

Har man problem med dogger så är det antingen ett extremfall eller så ligger felet hos sig själv

Men jag måste säga att det är få svenska internethandlare på fiskesidan jag tvekar att handla hos, de flesta är superba och trevliga!

Farsan handlade på Mieko i mellandagarna, fick ett handskrivet meddelande i sändningen där han personligen önskades skitfiske och gott nytt år med förnamn etc

Sånt ger trogna kunder! Dogger har ringt mig vid beställning och varit trevliga och förklarat läget med 0-saldo etc och färgbyten, inga problem! Jobbar själv med webhandel och vet hur svårt det kan vara att hinna informera alla men det gör de med bravur

10/10 braxar

Kommentera

Jag har också handlat av Dogger.se och dem 10/10 av mig. Snabb leverans även om jag bor uppe i norr. Sen hade jag lite frågor angående en rullfot som inte såg så bra ut på rullen jag köpte. Jag mailade kundtjänst med frågor och dem ringer upp mig och förklarar att de övriga rullfötterna såg likadana ut på dem rullar dem hade inne. Var säkert något fabrikationsfel. Jag fick skicka tillbaka rullen och byta den mot en annan om jag ville, men tack vare den trevliga och snabba servicen så sket jag i det. Bekostar mig hellre ett hårdnitat stativ vid senare tillfälle.

Däremot finns andra fiskebutiker på cirkulerar på nätet där jag handlat på för första och sista gången, men det är en annan historia.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 637 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                      10 svar
                      1 996 visningar
                      0 gillar