Vad säger du om fjortonåringar jag är det.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Storslokens hemsida
Collapse
X
-
-
Ursprungligen postat av Deepbayhumor grabbar skratta lite vet ja.
ni är ju lika allvarliga som en vegan på en leverpastejfabrik
Hur kan du tycka att det är kul när djur dödas för nöjes skull? Inte humor i mina ögon.
Hade det varit lika kul om det låg en hög med sälar ihjälklubbade? Jag tror knappast att alla de gäddorna tas omhand och äts upp.
Kommentera
-
du skulle behöva få dig ett skjut så du blir lite mer avslappnad.Ursprungligen postat av ConZecHur kan du tycka att det är kul när djur dödas för nöjes skull? Inte humor i mina ögon.
Hade det varit lika kul om det låg en hög med sälar ihjälklubbade? Jag tror knappast att alla de gäddorna tas omhand och äts upp.
även om du sätter tillbaka fisken
varför plågar du den då???
betesfisken då den är de ingen som bryr sig om stackars den....
levande bete för glupsk gädda inte kul alls.
maskarna då trä upp dom på kroken bara stackars maskar....
nog me skitsnack .
de dör 5 miljoner barn varje år i aids, tänk om ni skulle bry er lika mycket om dom som om gäddor och andra fiskar öde.
jag tycker man ska ta upp de fisk man äter inget mer
.
hemsidan var en jävligt rolig iallafall...........
Kommentera
-
'Ursprungligen postat av ConZecHur kan du tycka att det är kul när djur dödas för nöjes skull? Inte humor i mina ögon.
Storsloksidan är ju en ren humorsida åt det ironiska hållet.......Dom menar ju inte allvar....Dessutom, du liksom jag plågar ju djur för nöjes skull när du fiskar, tänk på det.Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Ja sidan får ju stå för dem. Alla får ju tycka vad de vill.Ursprungligen postat av BBRF'
Storsloksidan är ju en ren humorsida åt det ironiska hållet.......Dom menar ju inte allvar....Dessutom, du liksom jag plågar ju djur för nöjes skull när du fiskar, tänk på det.
Att jag plågar fiskarna när jag fiskar står jag för. Men jag drar inte upp en massa fisk för att göra mig rolig över när de ligger klubbade i stora högar.
Alla kan ju inte tycka lika =)
Kommentera
-
Har sagt det tidigare och säger det igen. Om man tror att man plågar fisk bara för att man sätter tillbaks dom så ska man omedelbart sluta att fiska...Tycker det är så fruktansvärt korkat att rättfärdiga "fiskplågeriet" med att slå ihjäl fisken efteråt. Fiska med ryssja istället, då plågas inte fisken ett dugg...Ursprungligen postat av BBRF'
Storsloksidan är ju en ren humorsida åt det ironiska hållet.......Dom menar ju inte allvar....Dessutom, du liksom jag plågar ju djur för nöjes skull när du fiskar, tänk på det.
Kommentera
-
Man plågar fisken mindre om man sätter tillbaks den, än om man klubbar den. Men minst plågar men den givevis om man inte fiskar alls, Fakta kvarstår. Dom sportfiskare som bedriver C&R liksom dom som bonkar allt plågar fisk för nöjes skull....Ursprungligen postat av KG?Har sagt det tidigare och säger det igen. Om man tror att man plågar fisk bara för att man sätter tillbaks dom så ska man omedelbart sluta att fiska...Tycker det är så fruktansvärt korkat att rättfärdiga "fiskplågeriet" med att slå ihjäl fisken efteråt. Fiska med ryssja istället, då plågas inte fisken ett dugg...
Hur som helst så är storsloken en ren humorsida som innebär mindre plåga för fisken än Conzecs och mitt fiskande.Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jann
Sidan är som sagt helskön...Klickar man på den nya länken "storsloken tipsar" så hittar man tips om "flötebossfiske", d v s mete med undulat....Den som inte fattar att det är humor har ingen...Hälleflundrafiskare
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 485 visningar