Ursprungligen postat av BBRF
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Storslokens hemsida
Collapse
X
-
Tycker ju själv att storslokens sida är skitkul!..kolla/klicka på "förklädnades mästare" tex, "filmen" när isfiskaren får brottarnappet Egon!...en ovanligt rolig fiskesite...fast massbonkarbilderna tycker jag inte om..men...vadå..bättre att de kör sitt race offentligt så kan det ju diskuteras för eller emot...
Kommentera
-
Humor
Hejsan grabbar kul att några har fattat poängen
http://www.storsloken.se/ lovar att det kommer mycket mera fiske tips mm
Är det inte kul att det kommer en ny sida som bryter alla mönster Och tar upp känsliga ämnen?Helt klart berör det många ,speciellt självutnämda fiske experter.
Skitfiske på er
Jon
Senast ändrad av Jon; 2005-01-19, 01:15.
Kommentera
-
jag gnuggar kristallkulan och spår en framtid som ser mörk ut för dig Jon, du kommer säkert inte hyllas på forumet ;-)Ursprungligen postat av JonHejsan grabbar kul att några har fattat poängen
http://www.storsloken.se/ lovar att det kommer mycket mera fiske tips mm
Är det inte kul att det kommer en ny sida som bryter alla mönster Och tar upp känsliga ämnen?Helt klart berör det många ,speciellt självutnämda fiske experter.
Skitfiske på er
Jon
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BBRFMan plågar fisken mindre om man sätter tillbaks den, än om man klubbar den. Men minst plågar men den givevis om man inte fiskar alls, Fakta kvarstår. Dom sportfiskare som bedriver C&R liksom dom som bonkar allt plågar fisk för nöjes skull....
Hur som helst så är storsloken en ren humorsida som innebär mindre plåga för fisken än Conzecs och mitt fiskande.
det finns faktiskt ett par likheter mellan BBRF´s fiske och den sidan, båda är av det humoristiska slaget och inget av dom innebär någon som helst plåga för fiskarna.achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ALQdet finns faktiskt ett par likheter mellan BBRF´s fiske och den sidan, båda är av det humoristiska slaget och inget av dom innebär någon som helst plåga för fiskarna.
Visste att den skulle komma, inte bara KG? som är förutsägbar...
Hälleflundrafiskare
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 012 visningar