Hej, återfallsfiskare tack vare barnen som upptäckt att det är kul att fiska. Har knappt fiskat på 15 år men håller på att ta igen det nu 
Måste ju erkänna att jag som handlar nästan allt över nätet från hela världen känner mig lite dum när jag gått och handlat Fireline för 199:-/110m i butik
(kan väl också erkänna att jag inte ens visste att det fanns den typen av linor innan jag började uppdatera mig
).
Ett tips om man vill ha hem grejorna snabbare är att ta en handlare baserad i Hongkong, kanske några ören dyrare men ofta hemma på halva tiden. China Post fipplar oftare bort paketen dessutom. Köper oftast över eBay och betalar alltid med PayPal, aldrig några problem om något paket skulle försvinna.
Har köpt Super Dyneema SPECTRA EXTREME Braid Fishing Line i varierande dimensioner från handlaren i länken, får se hur se hur lång tid det tar.
Efter en helg i Malingarna utan ett napp så far jag och barnen upp till Versjön i Sälen i helgen. Från säker källa så begränsar antalet fiskekort fångsten inte att det inte nappar
F.ö är detta ett otroligt trevligt forum med en trevlig stämning
Peter

Måste ju erkänna att jag som handlar nästan allt över nätet från hela världen känner mig lite dum när jag gått och handlat Fireline för 199:-/110m i butik
(kan väl också erkänna att jag inte ens visste att det fanns den typen av linor innan jag började uppdatera mig
).Ett tips om man vill ha hem grejorna snabbare är att ta en handlare baserad i Hongkong, kanske några ören dyrare men ofta hemma på halva tiden. China Post fipplar oftare bort paketen dessutom. Köper oftast över eBay och betalar alltid med PayPal, aldrig några problem om något paket skulle försvinna.
Har köpt Super Dyneema SPECTRA EXTREME Braid Fishing Line i varierande dimensioner från handlaren i länken, får se hur se hur lång tid det tar.
Efter en helg i Malingarna utan ett napp så far jag och barnen upp till Versjön i Sälen i helgen. Från säker källa så begränsar antalet fiskekort fångsten inte att det inte nappar

F.ö är detta ett otroligt trevligt forum med en trevlig stämning

Peter
Kommentera