Ursprungligen postat av lex
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sunt fiske vett?
Collapse
X
-
Den bild du refererar till var just ett exempel på hur oseriösa söndagsfiskare beter sig. Jag vet precis vilka det är som beter sig så i ån och det är knappast specimenjägare... Lödde är lika populärt för oseriösa fiskare som vilket P&T vatten som helst...Senast ändrad av CalleX; 2008-03-01, 00:34.
-
jag tror dessvärre inte att det går att göra nnågonting åt nedskräpningen i naturen, den har altid funnnits och kommmer alltid att finnas där..
det är bara att gilla läget liksom..men visst kan det kännas förjävligt många gånger..det är bara så meningslöst när det finns soptunnor i stort sett överallt..Pissar hästen när han vill?
I'm the
Kommentera
-
callex, allvarligt fiskefurre har en bra poang. Skitsamma om det ar en a i skane dar man kan slanga u mortar eller en regnsbagssjo i smaland? Visst fan maste du halla med om att man ska halla rent och snyggt i naturen. Det ar val javligt sunt att fiskefurre tycker man ska halla rent aven vid put and take vatten i var natur. Du hade sjalv lagt ut en tom oljetunna pa bild vid din kara a. Ska ja saga " det ar sant som hander nar alla sopor som fiskar med sjalvfiskande mortar samlas" Skulle du gilla det?
Kommentera
-
Vi ar alla sportfiskare an del tycker det ar roligast att fanga regnbage en del tycker det ar roligare att meta upp en gadda i Lodde a. Visst fan kan man klaga pa regnsbagsfiskaren men det kan man precis lika garna gora pa gaddmetaren som kor i Lodde a. Bade regnbagsfiskaren och gaddmetaren kor pa gamla vagar. Varken regnbagsfiskaren eller lodde a metaren gar egna vagar men skitsamma bada gor det som passar dem. Bade regnbagsfiskaren och Lodde a metaren fortjanar att det ar rent och snyggt i naturen runt omkring dem. Vi spelar i samma lag har allihopa gaddmetare, jerkfiskare eller regnbags fiskare.
Kommentera
-
Gilla läget?Ursprungligen postat av btc_andersson Visa inläggjag tror dessvärre inte att det går att göra nnågonting åt nedskräpningen i naturen, den har altid funnnits och kommmer alltid att finnas där..
det är bara att gilla läget liksom..men visst kan det kännas förjävligt många gånger..det är bara så meningslöst när det finns soptunnor i stort sett överallt..
Där har du fel, det är ofta väldigt lätt att plocka med sig "skiten" hem...
Resulterar i att det håller sig rent iaf en dag eller två längre, med mindre risk att markägare och annat folk ser det och börjar grina.
Tjänar både du, naturen och djuren på.sigpic
Kommentera
-
Är du go eller? Om du uppfattar mina inlägg som att jag tycker det är ok så får du nog läsa dem igen...Ursprungligen postat av Jenk Visa inläggVi ar alla sportfiskare an del tycker det ar roligast att fanga regnbage en del tycker det ar roligare att meta upp en gadda i Lodde a. Visst fan kan man klaga pa regnsbagsfiskaren men det kan man precis lika garna gora pa gaddmetaren som kor i Lodde a. Bade regnbagsfiskaren och gaddmetaren kor pa gamla vagar. Varken regnbagsfiskaren eller lodde a metaren gar egna vagar men skitsamma bada gor det som passar dem. Bade regnbagsfiskaren och Lodde a metaren fortjanar att det ar rent och snyggt i naturen runt omkring dem. Vi spelar i samma lag har allihopa gaddmetare, jerkfiskare eller regnbags fiskare.
Kommentera
-
Ja eller hur... Av någon anledning så känner jag mig träffa och återigen så har du inte förstått mina inlägg... Precis som om man går på upptrampade vägar vid ån... Där finns några platser som man helt klart inte är ensam om men jag har tex några platser som jag är rätt säker på att ingen har fiskat på på många år. Det är som att säga att havsöringsfiskare på sydkusten "går i upptrampade stigar". Är du polare med Suggan kanske?Ursprungligen postat av Jenk Visa inläggVi ar alla sportfiskare an del tycker det ar roligast att fanga regnbage en del tycker det ar roligare att meta upp en gadda i Lodde a. Visst fan kan man klaga pa regnsbagsfiskaren men det kan man precis lika garna gora pa gaddmetaren som kor i Lodde a. Bade regnbagsfiskaren och gaddmetaren kor pa gamla vagar. Varken regnbagsfiskaren eller lodde a metaren gar egna vagar men skitsamma bada gor det som passar dem. Bade regnbagsfiskaren och Lodde a metaren fortjanar att det ar rent och snyggt i naturen runt omkring dem. Vi spelar i samma lag har allihopa gaddmetare, jerkfiskare eller regnbags fiskare.
Kommentera
-
Tack för tipset, e rätt ny här. Tycker bara det är fel ett folk svinar....Ursprungligen postat av McBayonne Visa inläggJag tror att du riktar din misstro till fel forum. En bättre idé enligt mig vore att skriva en insändare i en lokaltidning. På så sätt tror och hoppas jag att du når flera personer som är delaktiga i problemet.
Lycka til!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
14 svar
3 124 visningar