Fiskedrag säsong 4 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskedrag säsong 4

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Speycaster Visa inlägg
    Om du har rätt och jag har fel ...då borde väl Odell som är biolog förstå att man inte gör fiskeprogram av vattenkraftspengar. Den kopplingen förstår väl alla ?!
    det du inte verkar förstå är att man kan inte välja vilka sponsorer man vill ha eller inte , speciellt inte till ett fiskeprogram där det inte är många som vill sponsra för det inte är så stort. Dem är helt enkelt tvungna att ta det dem får , och det är väl bra att dem får pengar från fortum , då får vi iaf nått för dem förstör åar,forsar mm

Kommentera

Ursprungligen postat av fiskemannen Visa inlägg
      det du inte verkar förstå är att man kan inte välja vilka sponsorer man vill ha eller inte , speciellt inte till ett fiskeprogram där det inte är många som vill sponsra för det inte är så stort. Dem är helt enkelt tvungna att ta det dem får , och det är väl bra att dem får pengar från fortum , då får vi iaf nått för dem förstör åar,forsar mm
      Unge man...det är ju så att man gör ett val...Att ha Fortum som sponsor i ett fiskeprogram är ju det värsta val man kan tänka sig...Fortum är ett vattenkraftfsföretag som vill bygga ut våra sista strömmande vatten. Det är ju så att Fiskedrag väljer ju själva sina sponsorer...och att ta emot vattenkraftspengar för att producera fiskeprogram är och förblir en ekvation som aldrig går ihop.

Kommentera

javisst har man val . Men om man man vill ha ett fiskeprogram för oss sportfiskare kan man inte säga nej till sponsorer , för då skulle det inte finnas nå fiskedrag., men som ja sa förut så tycker jag inte du ska kasta skit på odell för han har inte hand om sånt

Kommentera

Unge man...det är ju så att man gör ett val...Att ha Fortum som sponsor i ett fiskeprogram är ju det värsta val man kan tänka sig...Fortum är ett vattenkraftfsföretag som vill bygga ut våra sista strömmande vatten. Det är ju så att Fiskedrag väljer ju själva sina sponsorer...och att ta emot vattenkraftspengar för att producera fiskeprogram är och förblir en ekvation som aldrig går ihop.
          Antingen accepterar dom att dom har en vattenmördare som sponsor eller så får dom lägga ner. Så enkelt är det.

Jag tror inte heller att det är herr Odell som väljer sponsorer, finns nog andra personer som har hand om sånt.

[FONT=Impact]Blogg[/FONT]

[FONT=Impact]Filmer[/FONT]

[FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av Pontus Sj Visa inlägg
            Antingen accepterar dom att dom har en vattenmördare som sponsor eller så får dom lägga ner. Så enkelt är det.

Jag tror inte heller att det är herr Odell som väljer sponsorer, finns nog andra personer som har hand om sånt.

Grabbar ni förstår inte kopplingen ...mellan fiskedrag och Fortum !

Det spelar ingen roll villket fiskeprogram det än må vara...så kan man inte låta sig sponsras av ett miljöförstörande företag för att producera fiskeprogram.

Tids nog kommer ni att förstå!?

Kommentera

Ursprungligen postat av Torkel Visa inlägg
              Fortfarande ingen som fattat vad tråden handlar om.

Fiskesnack (Odell) är köpt av fienden (Fortum)! Gick det in nu?
              Va är det sant för hur mycket ? Hmmm undrar om jag också är en fiende har både el och fjärrvärme från Fortum. Kanske hela den här sidan är gjord med el från Fortum..................
              En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.

Kommentera

Grabbar ni förstår inte kopplingen ...mellan fiskedrag och Fortum !

Det spelar ingen roll villket fiskeprogram det än må vara...så kan man inte låta sig sponsras av ett miljöförstörande företag för att producera fiskeprogram.

Tids nog kommer ni att förstå!?

Jadå vi förstår, att du tycker att det är omoraliskt att ta pengar av "fienden" och göra något bra av dom.
                Ska jag vara ärlig så, så skiter jag i var pengarna kommer från så länge dom gör något bra av dom.

Ps. Redan en kejsare sa pengar luktar inte.
                I dont give a fuck who your father is.... don´t walk on the water while i´m fishing.

Min Blogg
                http://www.fiskesnack.com/forum/blog.php?u=7117
                http://www.sportfishinglovers.se/

Kommentera

är det inte prod. bolaget "three men in a boat" som gör fiskedrag? Där är väl Odell inblandad!?! Jag tror det iaf... Isf har han ju definitivt möjligheten att välja bort sponsorer! Framförallt finns det ju en given koppling mellan sponsorer och allt big game-fiske som bedrivs i fiskedrag, hade man lagt mer programtid till produktioner i Sverige så hade kostnaden varit många % lägre! Då hade man kanske kunnat välja bort sponsorer...

Nåja, bara spekulerar! men jag vill iaf se mer mete och färre brunöringar tagna på nymf... Mindre big game oxå faktiskt. Ser ingen utmaning i att få sailfish "uppguidad"... Trodde att det roliga med fiske var utmaningen att själv fiska! Inte bara drilla, men det är en annan fråga!
                  SKÅNELAINEN SINAPPI

Kommentera

Ursprungligen postat av Pike1 Visa inlägg
                    Va är det sant för hur mycket ? Hmmm undrar om jag också är en fiende har både el och fjärrvärme från Fortum. Kanske hela den här sidan är gjord med el från Fortum..................
                    Nej, du får köpa energin vart du vill såvida du inte säljer fiskeprogram till tv. Där ser jag en moralisk skillnad som är STOR! För dej är det en av livets alla samvetsfrågor. För fiskedrag är det hyckleri. Det vore intressant att höra vad sportfiskarna tycker om fiskedrags tilltag.

Jag är personligen inte emot befintlig vattenkraft.Bara löjligt små, knappt lönsamma men förödande nya utbyggnader (Fortum i ett nötskal) retar mej.

Kommentera

Ursprungligen postat av NinjaLinus Visa inlägg
                      är det inte prod. bolaget "three men in a boat" som gör fiskedrag? Där är väl Odell inblandad!?! Jag tror det iaf... Isf har han ju definitivt möjligheten att välja bort sponsorer! Framförallt finns det ju en given koppling mellan sponsorer och allt big game-fiske som bedrivs i fiskedrag, hade man lagt mer programtid till produktioner i Sverige så hade kostnaden varit många % lägre! Då hade man kanske kunnat välja bort sponsorer...

Nåja, bara spekulerar! men jag vill iaf se mer mete och färre brunöringar tagna på nymf... Mindre big game oxå faktiskt. Ser ingen utmaning i att få sailfish "uppguidad"... Trodde att det roliga med fiske var utmaningen att själv fiska! Inte bara drilla, men det är en annan fråga!
                      Tänk en flötmetad (röd/brun kork) abborre i träeka där man kan känna lukten av tjära ända ut i vardagsrummet. Stilla vattenyta, näckrosblad... Tror alla fiskare vet vad jag menar. Sällsynt på tv.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av A.Ringh, 2009-07-19, 12:16
                      22 svar
                      3 443 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Nextline  
                      Startad av geson, 2010-08-05, 15:29