Kjører en liten gjeddkonkurranse på bloggen min der all gjedde over 5 kg kan meldes inn så er det den som har størst totale vekten til slutt som vinner.
Ut i fra de inviduelle deltagerene kjører jeg en landskap mellom Sverige og Norge.Mange med meg trodde at Sverige skulle feie golvet med Norge. Uberola skal til og med spise opp en rå mort hvis Svergie ikke vinner.
Men hva er det som skjer. Gutta fisker seg gule og blå i Sverige men ligger altså pr 12.juni 229280gr etter Norge.

Sverige som liksom skal være nordens gjeddefiskeland

Oppdatert 12 juni
Avstaden er pr i dag 229280 gr Det er ca 67 gjedder på 5kg. Ikke mye under en lang sesong, eller 22 stk 10kg's gjedder.......
1.plass 296170 gr Norge
2. plass 66890 gr Sverige

Og så eier vi Saab hehehehe
skål lillebror............
Ut i fra de inviduelle deltagerene kjører jeg en landskap mellom Sverige og Norge.Mange med meg trodde at Sverige skulle feie golvet med Norge. Uberola skal til og med spise opp en rå mort hvis Svergie ikke vinner.
Men hva er det som skjer. Gutta fisker seg gule og blå i Sverige men ligger altså pr 12.juni 229280gr etter Norge.

Sverige som liksom skal være nordens gjeddefiskeland

Oppdatert 12 juni
Avstaden er pr i dag 229280 gr Det er ca 67 gjedder på 5kg. Ikke mye under en lang sesong, eller 22 stk 10kg's gjedder.......
1.plass 296170 gr Norge
2. plass 66890 gr Sverige

Og så eier vi Saab hehehehe

skål lillebror............

När storebror säger sitt så skall ni göra det capiche!

Kommentera