Finns väl fler som är intresserade och har båt på detta stället ?? priset för tävlingen är ju inga pengar alls...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Plattis tävlig sundet/Små båt
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Patrik (Team Poseidon) Visa inläggFinns väl fler som är intresserade och har båt på detta stället ?? priset för tävlingen är ju inga pengar alls...
Kommentera
-
Gott ring mig under morgon dagen. Helt ok för oss om du bara är en dag!
Ring mig under morgondagn 0709-205031
Klara Team!
1.Plattis. Helisngborg(Patrik Johannesson, Fredrik Kristiansson+ )Båt Chis Craft
2.Team Svärdet Höganäs (Jens Eriksson + 2 ??
3.Posidon??Senast ändrad av Havsfiskenytt.Patrik; 2009-11-08, 18:56.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Pia 100 Visa inläggLånar länken skalll ut med vandia på lördag, på platt fiske undrar vad för spö o rulle man behöver,vilket tackel e bäst samt vad skall man ha som agn? Tacksam för lite råd?
Bor du i hbg så gå bort till sporfiskedepån där finns det färdiga tackel och köpa till just det fisket!
Kommentera
-
Vilka av oss det blir vet jag inte än eventuellt jobbar Anders men det löser vi så vi kommer med full styrka. Men det verkar inte som att Danskarna är sugna.Team Poseidons hemsida www.teamposeidon.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Patrik (Team Poseidon) Visa inläggVilka av oss det blir vet jag inte än eventuellt jobbar Anders men det löser vi så vi kommer med full styrka. Men det verkar inte som att Danskarna är sugna.
Låter bra med ert team, men synd med danskarna. Håller på och fixa och trxa här men det går segt. Men klart vi kör men 10lag hade varit bra. Blir det för lite och en del vill 1 dag så kanske vi får göra så. Men det finns ju inget som hindrar att man bara är med och det går bra i alla fall!
Kommentera
-
Går segt här också men visst annars får vi göra så. Som jag skrev innan är det nog lättare för folk att komma loss en dag bara. Men klart roligare att köra 2 dagar då man har chans på att höja upp fiskar osv...Team Poseidons hemsida www.teamposeidon.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Patrik (Team Poseidon) Visa inläggGår segt här också men visst annars får vi göra så. Som jag skrev innan är det nog lättare för folk att komma loss en dag bara. Men klart roligare att köra 2 dagar då man har chans på att höja upp fiskar osv...
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 450 visningar
1 gilla