På rom bara Stenbocken! Håller med fullt ut. Bli inte förvånad om dina inlägg blir raderade dock... ;-).
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bild på Busters fet gurka..
Collapse
X
-
Stenbocken
Ice-hacker: Oki. Du kan ju passa på att söka statistroll i B&T:s fortsatta filmproduktion i Blekinge. Info. hittar du på nyheterna på www.fiske.nu. Lycka till..
Kommentera
-
Jag har inte tillgång till eriksberg. Jag räknar inte eriksberg till blekinge skärgård. Nej dom behöver verkligne inte berätta vart dom fiskat men att säga att man utgått från matvikshamnen om inte lögn så missledande inforamtion. Eriksberg är och förblir ett exklusivt avspärrat område där endast personer med mycket pengar eller rätt kontakter kan fiska, efter gäddor som är instängda i den viken året om alltså ingen fisk jag någonsin kommer att få kontakt med. Sen om mina åsikter är pubertala osv så är det väldigt gulligt av dig att bry dig.Originally posted by Stenbocken
Uberola: Hur menar du då? Vadå lurat? Har de rapportskyldighet eller? Ge mig en enda anledning till att de skulle tala om för någon var de hade sitt fiske, i synnerhet när det gäller små pubertala, missundsamma, och skitsnackande individer som dig.
Det har ju redan skrivits i tråden om hur det spionerats och spekulerats. Räcker inte det som anledning för att de som gjort det inte är de första man berättar var man haft århundradets fiske för?
Fattar inte heller hur just Blekingarna är de som gnäller. Jag skulle jubla när det gick upp för mig att jag har tillgång till ett av sveriges hetaste gäddvatten. Fisken finns ju kvar...
Kommentera
-
Ingen större mingen eftersom gäddorna verkar ha satt igång med leken nu. 6-8C inne i vikarna och eriksberg är fortfarande en enorm skilnad. Vet inte om det finns nått liknande område i stockholm. Tänk er att man tar ena v dom bästa/kanske den bästa viken i hela skärgården. Spärrar av den med nät under vattnet så att fisken varken kan simma ut eller in när den når över 0,5kg. Begränsar fisket till folk med stora plånböcker och endas C&R. Är det då konstigt att det tas enormt med fisk där? knappast. Där har tagits betydligt fler och större gäddor där innan men det är mest utländska fiskar eller mindre begåvade fiskare som fiskar där. B&T va inte ensamma där den dagen heller, det va några andra där som inte lyckades få ens i närheten av deras fångst, så visst kan killarna fiska.Originally posted by BBRF
Ja, hade jag bott i Blekinge så vet jag vad jag hade gjort i a f.....Nött gäddragen tills ögona blöder. Förstår inte heller reso´nemanget om att någon "skulle vara "skyldig" att informera om sitt fiske.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av vaarius275Hej vänner!
Jag har blivit väldigt sugen på att testa på att fiska med en original ”The...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2026-08-16, 19:03 -
-
av vaarius275Hej vänner!
Jag har blivit väldigt sugen på att testa på att fiska med en original ”The...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2026-08-16, 19:03 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 570 visningar
0 gillar