Inte för att det spelar någon roll. Men jag har trovärdig information som säger att dom inte fiskade i Eriksberg. Fan vet.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bild på Busters fet gurka..
Collapse
X
-
Borde ni hitta mer info om eriskberg.
Ja eftersom det kommer från trumman själv att dom vatt på eriskberg så kan jag inte klarlägga om det är sant eller inte.
Kommentera
-
Stenbocken
Finns det restriktioner på fisket i Eriksberg förutom priset och C&R-kravet? 875 pix/dag inklusive båt, soppa och guide är jämförelsevis ganska billigt faktiskt. Om det krävs att man är särskilt inbjuden på ett eller annat sätt är det en annan sak. Jag har dock hitills inte hört någon racka på dem som haft bra fiske i Em eller andra liknande ställen för att ta ett exempel.
Kommentera
-
Nej tror jag inte. Men alla har inte dom pengarna, och det är väll fortfarande inte direkt ett vatten för allmänheten. Dvs skärgården.Originally posted by Stenbocken
Finns det restriktioner på fisket i Eriksberg förutom priset och C&R-kravet? 875 pix/dag inklusive båt, soppa och guide är jämförelsevis ganska billigt faktiskt. Om det krävs att man är särskilt inbjuden på ett eller annat sätt är det en annan sak. Jag har dock hitills inte hört någon racka på dem som haft bra fiske i Em eller andra liknande ställen för att ta ett exempel.
Kommentera
-
Blekfis
Har varit där själv en gång för att äta mat då pratade vi om fisket i hägnet, och du lilla vän har helt fel, fisken kan simma in och ut som den vill. Så ta reda på fakta innan du sprider lögner här, skyll inte på någon annan att du inte lyckas själv. Men om jag inte ser fel på dina bilder så har du några år kvar att lära. Nå när kommer din dementi ???
Kommentera
-
Okej då tog jag väll fel, antog bara att exempelvis gäddor har välgit svårt att simma egenom grovt hönsnät när dom når en viss vikt. detta är tydligen helt fel ursäkta mig. Eventuellt finns det större öppningar i detta nät. Jupp man lär så länge man lever. Alla är hemskt trevliga kärvänliga och kramgoa på det här forumet så fort man ifrågasätter deras idoler. Puss på er!Originally posted by Blekfis
Har varit där själv en gång för att äta mat då pratade vi om fisket i hägnet, och du lilla vän har helt fel, fisken kan simma in och ut som den vill. Så ta reda på fakta innan du sprider lögner här, skyll inte på någon annan att du inte lyckas själv. Men om jag inte ser fel på dina bilder så har du några år kvar att lära. Nå när kommer din dementi ???
Kommentera
-
De flesta i blekinge känner, eller har iaf snackat, med en viss person som har hand om en fiskeshop. Han är en av CWC's största handlare och känner "Trumman" mycket väl. Så vi vet en del Blekfis....//puss på digOriginally posted by Blekfis
Ähh du är bara avis. Hur känner du Trumman förresten eftersom du tydligen pratat med honom ? eller är det påhittat också ? Hörsägen som vanligt ?
Kommentera
-
Stenbocken
Jaha. Ja, då så. Då förstår jag alla insinuationer de senaste dagarna, och vilken vikt jag ska lägga vid dem. Så ni känner en redskapshandlare som handlar från CWC, det är nästan samma sak som direktkontakt ju.. Då förstår jag även att ni känner er lurade.
Tänk om man ändå kunde vara lika nära legenderna som ni... I rest my case.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 178 visningar