Hemskt nog fyller jag snart 40 och tänkte dämpa en del av ångesten med att åka på fiskeresa. Min budget är ca 10000:- för resa / boende - vart skulle ni rekommendera mig att åka. Är sugen på Norge men även andra uppslag är av intresse.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fyller 40 - tänkte åka på fiskeresa men vart?
Collapse
X
-
Just nu är fotoalbummet fyllt av feta Muskies, kanske vore något? Möjligtvis att din budget kanske är i minsta laget, men å andra sidan fyller du bara tjugotjugo en gång!Ursprungligen postat av shank Visa inläggHemskt nog fyller jag snart 40 och tänkte dämpa en del av ångesten med att åka på fiskeresa. Min budget är ca 10000:- för resa / boende - vart skulle ni rekommendera mig att åka. Är sugen på Norge men även andra uppslag är av intresse.Team Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
-
Inte för att jag kan komma med förslag (jag bara metar och min dröm är att åka till Ian Heaps i Wales och fiska med honom) men det kan hjälpa om du berättar vilka typer av fiske är du intresserad av. Vilka metoder tycker du mest om?Senast ändrad av CDan; 2011-09-22, 13:34.Tight lines!
CDan
Proffs på att lära masken att simma.
Kommentera
-
Allt utom flugfiske är av intresse. Roligast vore ju att få bända lite stora fiskar hur och vad spelar mindre roll.Ursprungligen postat av CDan Visa inläggInte för att jag kan komma med förslag (jag bara metar och min dröm är att åka till Ian Heaps i Wales och fiska med honom) men det kan hjälpa om du berättar vilka typer av fiske är du intresserad av. Vilka metoder tycker du mest om.
Kommentera
-
Låter intressant - vet du någon som ordnar med bra rykte?Ursprungligen postat av LazziLax Visa inläggVarför inte Costa Rica? Flyget ca 5-6000 och ett Big Game fiske som inte finns någon annan stans på klotet.
Kommentera
-
10 papp är väl mer en ambition - kostar det 15 kanske det är ok om jag känner att man får ett extra värde av det. Vilka orndar muskieresor?Ursprungligen postat av Brunte Visa inläggJust nu är fotoalbummet fyllt av feta Muskies, kanske vore något? Möjligtvis att din budget kanske är i minsta laget, men å andra sidan fyller du bara tjugotjugo en gång!
Kommentera
-
norge om du inte varit där.
eller fraser river och stör kanske? http://www.getawaytours.se/fraserriver/
Kommentera
-
Jäkligt sugen på Norge tycker dock det är svårt att få en uppfattning om vart att åka, när att åka och med vem att åka.. tips?Ursprungligen postat av boman1979 Visa inläggnorge om du inte varit där.
eller fraser river och stör kanske? http://www.getawaytours.se/fraserriver/
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
|
7 svar
1 519 visningar