importera från usa - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

importera från usa

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Om man beställer från nån större Usa butik som tacklewarehouse.com kanske man kan vara lite säkrare på en snabbare leverans ??
    Jag tänkte beställa rullar och spön därifrån till våren nån som har erfarenhet av dom ?
    Hade nästan glömt hur befriande det är att fiska, bra skit helt klart !!!

Kommentera

Tacklewarehouse är riktigt bra att handla av. Har köpt från dem många gånger och aldrig haft några problem. Tar ca 5 dagar att få hem sakerna med fedex. Riktigt bra webbshop!

Kommentera

Ursprungligen postat av NapeFc_Moajken Visa inlägg
        har beställt en del från usa. Mycket strul och ibland flera månaders leveranstid.. Inte värt besväret enligt mina egna erfarenheter
        Vilka firmor har du beställt ifrån??
        Har beställt ganska många gånger själv och det har funkat riktigt bra och tagit högst en vecka i frakt tid.. Och dessutom svarar de snabbt på mejl också till skillnad från många svenska butiker som det ibland varit riktigt bedrövligt...

Kommentera

Ursprungligen postat av shank Visa inlägg
          Vad köpte du från Kina?
          Mest elektronik men även lite fiskeprylar, på elektroniksidan finns det mycket att tjäna kollar man undervattenskameran som Piscari tar 3895.- för här så köper du den för under halva priset i kina och då köper man även till inspelningsenhet som deras saknar. Har kollat det är samma tillverkare på elektroniken men olika väskor. Det sista jag beställde som totalt gick på 2300.- var en bilstereo 7 tuns skärm med DVD GPS Telefonstyrning m.m. tar dom flesta media från vanlig CD till USB ansluten utrustning. Hittade en likvärdig i sverige för strax över 5000.-, Har haft ett garantiåtagande mot kina och ett mot holland lika enkelt som att gå till butiken hemma men det blir ju lite mer skrivande.
          Men gillar man inte risker så handla från stora säkra företag, jag handlade från ett företag för 6000.- en vecka efter beställde min polare grejer för 5000.- men dom pengarna är han blåst på och inget kom.
          Kust/klippfiskare fiskar främst gylta men även andra arter www.pofs.se
          Nu även blog på gylta.blogspot.com
          Glöm inte besöka foto & filmsidan www.fotopelle.se

Kommentera

Funkar inte, jag har provat det en gång, bättre variant är om du tar semester där, fiskar lite och när du reser tillbaka hem häng med dig två stora väskor full fiskadrag och sälja det på tradera.
            Tips: öppna två eller tre olika konton till att sälja med hjälp av din familj eller kompisar så att du inte har problem med skattemyndigheten, med den varianten jag lovar din semester kommer att bli nästan gratis.

Kommentera

Ursprungligen postat av hobbyfiske.se Visa inlägg
              Mest elektronik men även lite fiskeprylar, på elektroniksidan finns det mycket att tjäna kollar man undervattenskameran som Piscari tar 3895.- för här så köper du den för under halva priset i kina och då köper man även till inspelningsenhet som deras saknar. Har kollat det är samma tillverkare på elektroniken men olika väskor. Det sista jag beställde som totalt gick på 2300.- var en bilstereo 7 tuns skärm med DVD GPS Telefonstyrning m.m. tar dom flesta media från vanlig CD till USB ansluten utrustning. Hittade en likvärdig i sverige för strax över 5000.-, Har haft ett garantiåtagande mot kina och ett mot holland lika enkelt som att gå till butiken hemma men det blir ju lite mer skrivande.
              Men gillar man inte risker så handla från stora säkra företag, jag handlade från ett företag för 6000.- en vecka efter beställde min polare grejer för 5000.- men dom pengarna är han blåst på och inget kom.
              Får man fråga från vilka sidor du handlar från Kina ifrån? Köper själv rätt mycket prylar från Dealextreme men det är ju inga dyrare grejer dem har där. Grymma ficklampor/pannlampor har jag handlat därifrån och frakten är gratis och det är billigt som snus var förr i tiden.

Kommentera

Ursprungligen postat av Swe#kipp Visa inlägg
                Om man beställer från nån större Usa butik som tacklewarehouse.com kanske man kan vara lite säkrare på en snabbare leverans ??
                Jag tänkte beställa rullar och spön därifrån till våren nån som har erfarenhet av dom ?
                Handlat där ett par gånger. Enda gången det blev knas var när posten inte skickade ut avisering till mig att man hade paketet. Fick ringa runt och leta i ett par dar, men det var inte jänkarnas fel ju.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
                14 svar
                3 123 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg uditsen
                av uditsen