By the way, ELVIS IS DEAD, he died a fat bastard in 1979.
But now he has been reincarnated as CARPOS INSULATED BEER HOLDER that i can hang round my neck so i don't keep losing mina jävlar ÖL
Coming next week RICHTERMO's DRUNKEN POD TRASHING CHAMPIONSHIPS.
WHO CAN TRASH THIER RODS, PODS AND WAKE THE GODS................ WITHOUT SPILLING YOUR BEER!!! OR GETTING YOUR FEET WET
That´s me alright...in my bloody SOCKOR ! But it´s worth all that when you get to hang out with the crazy engelskjävel and battle it out with fat old common carps like Peanuts !!! By the way Chris.....ya´ sure you don´t want any peanuts mate
gravitate et accuratissime sit virtus
Team Gorilla - Karpsektionen.... No Monkey Business
That´s me alright...in my bloody SOCKOR ! But it´s worth all that when you get to hang out with the crazy engelskjävel and battle it out with fat old common carps like Peanuts !!! By the way Chris.....ya´ sure you don´t want any peanuts mate
He he, skor är det sista man tänker på när man har ett screaming take ;-)
Ja! Jag har sagt till mig själv flera gånger i år att jag ska skaffa mig ett par tofflor som man bara kan sparka på sig på vägen ut från tältet, men det har aldrig blivit av :S Vilket gör att så fort man får fisk får man räkna med att ha blöt sovsäck/Strumpor resten av fiskepasset Eller som i Balla där vi fick gå ut i vattnet både med spö och håv för att det var så grymt långgrunt och mycket västlighet.
Kommentera