Hej,
Undrar om ni har några tips på fiskemetoder alternativt utrustning i form av drag då jag och en vän ska upp till hökensås igen, förra gången fick vi inte ens ett hugg medan tyskarna bredvid fångade regnbågen som godis från ett barn, de visade sitt drag som var f Tyskland och har tyvärr inte hittat det här i Sverige. Vi kan tyvärr inte flugfiska så det är spinn och mete som gäller för oss, därav söker jag tips på bra drag!
Testade bottenmete förra gången, det gav inte någon lycka överhuvudtaget.
Skit fiske på er och önskar er en fin dag!
Undrar om ni har några tips på fiskemetoder alternativt utrustning i form av drag då jag och en vän ska upp till hökensås igen, förra gången fick vi inte ens ett hugg medan tyskarna bredvid fångade regnbågen som godis från ett barn, de visade sitt drag som var f Tyskland och har tyvärr inte hittat det här i Sverige. Vi kan tyvärr inte flugfiska så det är spinn och mete som gäller för oss, därav söker jag tips på bra drag!
Testade bottenmete förra gången, det gav inte någon lycka överhuvudtaget.
Skit fiske på er och önskar er en fin dag!
Kommentera