Monstergäddan i Mien, 13,24. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Monstergäddan i Mien, 13,24.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Ursprungligen postat av skrukm Visa inlägg
    Grattis tog ni den från land va? ännu mer grattis hehe!
    Men om ni tog den från båt så har ni slagit ihjäl en superfin gädda alternativt haft den uppe ur vattnet för länge :P men jag antar som sagt att ni tog den från land
    galet fin, riktigt mycket grattis!!
    Kanske ska läsa det som skrivits i länkarna innan du avger lite halvt dumdryga kommentarer...
    KNÆK OG BRÆK

    http://trosansfiske.blogspot.se/

    Kommentera


    • #12
      Ursprungligen postat av skrukm Visa inlägg
      Grattis tog ni den från land va? ännu mer grattis hehe!
      Men om ni tog den från båt så har ni slagit ihjäl en superfin gädda alternativt haft den uppe ur vattnet för länge :P men jag antar som sagt att ni tog den från land
      galet fin, riktigt mycket grattis!!
      När jag tog mitt pb, låga 8,1 kg i detta sammanhang så högg han när jag stod i båten kunde inte drilla nå vidare då vi saknade bra ankare så vi åkte till en när liggande brygga där jag drilla klart den vilket syns på min,avatar, gäddan var i vattnet tills avkrokningen och vägningen så det går att ta bild på land även fast man fiskar från båt utan att ha den uppe för länge

      Detta är dock off topic

      Sen så är man fett avis och kan bara säga stort grattis

      Kommentera


      • #13
        Ursprungligen postat av SimpZeN Visa inlägg
        När jag tog mitt pb, låga 8,1 kg i detta sammanhang så högg han när jag stod i båten kunde inte drilla nå vidare då vi saknade bra ankare så vi åkte till en när liggande brygga där jag drilla klart den vilket syns på min,avatar, gäddan var i vattnet tills avkrokningen och vägningen så det går att ta bild på land även fast man fiskar från båt utan att ha den uppe för länge

        Detta är dock off topic

        Sen så är man fett avis och kan bara säga stort grattis
        haha självklart! jag fiskar aldrig från båt så det tänkte jag inte på, my mistake!

        ja fyfan en sån pjäs vore ju galet att få en vacker dag
        Regn ger dig möjlighet att fiska ifred, och att dessutom ha ett superfiske! Ut i regnet <3

        Kommentera


        • #14
          Ursprungligen postat av lex Visa inlägg
          Kanske ska läsa det som skrivits i länkarna innan du avger lite halvt dumdryga kommentarer...
          haha va skitarg snubbe, jag menade inte att vara dryg. är bara amatör och har typ aldrig fiskat från båt, vilket beror på grov brist på pengar, heller känner jag ingen med båt Gå o lägg dig eller ät något så du slipper irritera dig på småsaker
          Senast ändrad av skrukm; 2011-10-26, 12:54.
          Regn ger dig möjlighet att fiska ifred, och att dessutom ha ett superfiske! Ut i regnet <3

          Kommentera


          • #15
            Ursprungligen postat av skrukm Visa inlägg
            haha va skitarg snubbe, jag menade inte att vara dryg. är bara amatör och har typ aldrig fiskat från båt, vilket beror på grov brist på pengar, heller känner jag ingen med båt Gå o lägg dig eller ät något så du slipper irritera dig på småsaker
            Nä, inte skitarg snubbe. Bara störd på att det ofta är förhastade slutsatser byggda på, ofta okunnighet, som yppas här på FS. Vilket kanske du fick smaka på, obefogat.
            KNÆK OG BRÆK

            http://trosansfiske.blogspot.se/

            Kommentera


            • #16
              Lex har rätt, många drar förhastade slutsatser även jag, kan göra inlägg ibland som kan uppfattas som otroligt omogna men men, shit happens,

              Dock så kan jag väl se att man kan nämna detta lite snällare, uppmuntran till lärning funkar ofta bättre än utskällning^^

              Kommentera


              • #17
                Ursprungligen postat av lex Visa inlägg
                Nä, inte skitarg snubbe. Bara störd på att det ofta är förhastade slutsatser byggda på, ofta okunnighet, som yppas här på FS. Vilket kanske du fick smaka på, obefogat.
                aa fast nu drog jag ingen slutsats över huvud taget. Gjorde ett antagande, och om du läser mitt inlägg igen så ser du att antagandet rör sig kring att han INTE misshandlat gäddan dock fick jag för mig att han tog den från land...tycker bara om att spekulera kring saker vilket man måste göra här i livet. Man ska inte svälja allt man får höra med första bästa tugga. Men som Simpzen säger, shit happens! Men tack för upplysningen killar, kan nog dra nytta av den. Hädan efter lär jag, utan att tänka efter (vilket jag inte gjorde) räkna in att man kan åka in till land med fisken utan problem.. Vilket jag borde förstått från första stund, bara jag tänkt till lite, var väl trött och hungrig
                Okunnigheten i detta fall är oerfarenhet; brist på fiskeri från båt. Oerfarenhet får ej beblandas med okunskap, då erfarenhet har att göra med tillfällen och möjligheter.
                Och den som tror han vet allt är den mest okunnige av oss alla här på jorden

                Åter igen, grattis till en underbar fångst
                Senast ändrad av skrukm; 2011-10-27, 23:48. Anledning: stavfel
                Regn ger dig möjlighet att fiska ifred, och att dessutom ha ett superfiske! Ut i regnet <3

                Kommentera


                • #18
                  Stort tack allihopa!

                  Kan ju tillägga att drillningen fångades på film och så fort vi får tid över så klipper vi ihop en film och lägger upp den på vår youtubekanal. http://www.youtube.com/user/CWFishing

                  Följ oss på bloggen och hemsidan: www.cwf.se

                  Skitfiske

                  Olof, Clearwater Fishing Team

                  Kommentera

                  Foton

                  Collapse

                  Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                  Relaterat

                  Collapse

                  Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                  Arbetar...
                  X