Alltid lika besviken! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Alltid lika besviken!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av lausvik Visa inlägg
    Den metoden skulle man ju vilja läsa mera om...
    iPad :p

Kommentera

Jag var nog lite bitter och överreagerade när jag skrev denna tråden. Jag vidhåller att fisketidningarna bör rycka upp sig och skriva bättre och mer faktabaserade artiklar. Det var dumt att hänga ut just Fiske-Feber som faktiskt är den klart bästa fisketidningen i Sverige innehållsmässigt, faktamässigt och för den typen av artiklar som jag gillar. Kanske är det så att jag har högst krav och förväntningar på just Fiske-Feber, trots allt köper jag ju just den oftast när jag väl köper en fisketidning. Folk som inte borde ta illa vid sig av denna tråden har gjort det och det var inte alls meningen. Redaktionen vet dock vad jag tycker och det står jag för, likaså de åsikter jag fört fram, dock olyckligt att fel personer tog åt sig av kritiken..
      Gå med i facebookgruppen: Humminbird & Minn Kota Sverige (nu med över 1600 medlemmar).

Kommentera

Har suttit och läst den här tråden nu.

Mycket skit har kastats. En del nog befogat men en hel del inte.

Någon tog upp det här med E-tidningar och deras pris... Tidningar och böcker har en mycket lägre moms än andra varor. Av någon mysko anledning så är E-böcker/tidningar inte en tidning eller en bok i den bemärkelsen... Därav är de skitdyra...

Men en sak JAG skulle vilja ha är uppföljande artiklar. Har tidningen fiske?? en artikel i nummer 1 om mete efter dummskallefisken som är "övergripande" så skulle de i nummer 2 kunna ha en mer fördjupande artikel om det.

Jag läste en hel del datortidningar förr om åren (datanörd) och de körde på det temat. Sedan blev det en stående "spalt" efter några uppföljande artiklar. En spalt som innehöll det "senaste" om just det ämnet.

På så sätt skulle tidningarna skapa ett "beroende" hos (i det här fallet "dummskallefiskens" metare). Jag köper bara lösnummer av tidningar när de har nått jag är intresserad av utöver en som jag får i brevlådan. Den jag får i brevlådan tog jag för att den skriver en del om olika fisketurer och sådana saker som är KUL att läsa samt att de har lite olika reportage om den typen av fiske jag gillar. Men jag skulle utan att tveka ta FLER tidningar i brevlådan om de började ta saker mer på djupet. Skulle de dessutom ha en del av sin hemsida för lösnummerköpare (kod i tidningen) eller prenumeranter (kod utsänd med post eller liknande) så man kan gå in och hitta filmer eller mera utbredda artiklar där så vore ju lyckan gjord!

Men det är mina 5 öre.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Wilier75, 2022-01-31, 20:35
        37 svar
        11 393 visningar
        3 gillar
        Senaste inlägg hanlof
        av hanlof

Startad av matswilander67, 2026-07-19, 14:14
        1 svar
        233 visningar