Hjälp oss att testa och utveckla FishBrain's fiskeapp! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp oss att testa och utveckla FishBrain's fiskeapp!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hjälp oss att testa och utveckla FishBrain's fiskeapp!

För två veckor sedan släppte vi äntligen vår fiskeapp FishBrain för iPhone.
    Intresset har varit över förväntan (över 2000 nedladdningar), så nu skulle vi vilja ha in lite synpunkter på vad ni tyckte. Vi vill att appen ska tilltala så många som möjligt och ser fram emot att utveckla den vidare till en spännande produkt.

För att ladda ner appen - gå in på app store och sök på FishBrain.

Hjälp oss att utveckla den vidare:
    - Vad funkade bra och vad kan göras bättre?
    - Förstår man upplägget: Fiskepass -> Fångst?
    - Förstår man hur man använder Analysfunktionen för att t.ex hitta huggperioder?

ps. Androidversion kommer efter sommaren. Vi arbetar för fullt. ds.

Har testat den litegrann. Det som slagit mig hittills är väl att jag inte lyckats att lägga till bild i efterhand på mina fångster eller välja en bild som jag tagit "utanför" appen.

Sen skulle jag också om det var möjligt kunna söka på exempelvis fiskare från samma område som en själv.

Annars måste jag säga att den är kan för att skaffa sig en enkel fiskedagbok.

Hur funkar privat pass? Blir rubbet osynligt för andra eller kan de fortfarande se själva passet men inte fångsterna?

//L

Kommentera

Skulle vara trevligt om ni kunde göra en "HD" version utav appen till Ipad då jag använder det en del när jag är ute med båten.

Kommentera

Snabbare uppstart, möjlighet att se hur vind och lufttryck har varit den senaste veckan skulle vara kung!

Kommentera

Vill väldigt gärna testa den men har Android så jag kan inte uttala mig gällande funktionerna.

Hoppas dock att ni släpper den för Android inom kort.

Kommentera

Ursprungligen postat av lintax Visa inlägg
            Har testat den litegrann. Det som slagit mig hittills är väl att jag inte lyckats att lägga till bild i efterhand på mina fångster eller välja en bild som jag tagit "utanför" appen.
            Om du vill lägga till foto i efterhand - gå in på din fångst och scrolla längst ner. Där finns en knapp [Ändra]. Klicka på den för att ändra all fångstdata - inkl foto.

Kommentera

Ursprungligen postat av lintax Visa inlägg
              Hur funkar privat pass? Blir rubbet osynligt för andra eller kan de fortfarande se själva passet men inte fångsterna?.
              Om du sätter kartpositionen till privat så blir alla kartpositioner dolda både i fiskepasset och alla ingående fångster.

Kommentera

Ursprungligen postat av Beijer Visa inlägg
                Skulle vara trevligt om ni kunde göra en "HD" version utav appen till Ipad då jag använder det en del när jag är ute med båten.
                Kul att du tar med paddan i båten. Trodde inte det var så vanligt, men är säker på att det kommer att komma mer och mer. Inte omöjligt att vi anpassar appen till läsplattor om vi märker ett växande intresse.

Kommentera

längtar till androidverisonen!
                  http://arnefansfiske.wordpress.com/ "Vad vore man utan fiske?"

Kommentera

Ursprungligen postat av FishBrain.com Visa inlägg
                    Om du vill lägga till foto i efterhand - gå in på din fångst och scrolla längst ner. Där finns en knapp [Ändra]. Klicka på den för att ändra all fångstdata - inkl foto.
                    Joo, det är det jag gör. Men appen vill inte lägga till. När jag klickat på fotot "blinkar" den till och hoppar ut i fotoläga med 0 bilder tillagda. Kan således bara trycka avbryt och inte klar.

Hur man gör har jag listat ut, men får det bara inte at funka

//L

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Karlminator, 2015-04-05, 20:45
                    8 svar
                    5 949 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg RobertOnicala