Stora reklam båtdekaler, 18 olika sorter!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Stora reklam båtdekaler, 18 olika sorter!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Stora reklam båtdekaler, 18 olika sorter!!

Jag skulle lätt kunna tänka mig att ha dekaler på utsidan av min båt. Inte för att jag vill se ut som ett "pro" eller så. Helt enkelt för att det är kul att ha en båt som inte ser ut som en miljon andra båtar. Sen om något företag tjänar något på att jag råkar ha just deras varumärke på båten skiter jag fullständigt i, bara bra att dom gör det för något lär dom ha gjort bra i mina ögon eftersom jag just valt att ha det klistermärket.

Plus att det är kul för det sticker lite i ögonen på många svennebananer som tycker man ska rätta sig i ledet, inte sticka ut och köra Volvo.

PS: synd bara att det inte fanns något företag jag gillar och använder där
    Senast ändrad av john.ohrberg; 2013-10-28, 21:55.

Kommentera

Ursprungligen postat av john.ohrberg Visa inlägg
      Jag skulle lätt kunna tänka mig att ha dekaler på utsidan av min båt. Inte för att jag vill se ut som ett "pro" eller så. Helt enkelt för att det är kul att ha en båt som inte ser ut som en miljon andra båtar. Sen om något företag tjänar något på att jag råkar ha just deras varumärke på båten skiter jag fullständigt i, bara bra att dom gör det för något lär dom ha gjort bra i mina ögon eftersom jag just valt att ha det klistermärket.

Plus att det är kul för det sticker lite i ögonen på många svennebananer som tycker man ska rätta sig i ledet, inte sticka ut och köra Volvo.

PS: synd bara att det inte fanns något företag jag gillar och använder där
      Går att dra på vinyl i olika färger och former på båten utan att det är nå produkt/märke. Varför inte skriva en text som du kommit på själv? Om man nu vill sticka ut från mängden. Eller bestämma sig för ett team namn och få det som dekal och dra på över hela båten

Kommentera

Ursprungligen postat av Gös_Hasse Visa inlägg
        Går att dra på vinyl i olika färger och former på båten utan att det är nå produkt/märke. Varför inte skriva en text som du kommit på själv? Om man nu vill sticka ut från mängden.
        Ska just lacka min båt samt trycka upp namnet vi brukar ha när vi är med på tävling. Men som sagt skulle jag även kunna tänka mig att ha dekal om det är ett märke jag använder mig mycket av och gillar.

Kommentera

Ska just lacka min båt samt trycka upp namnet vi brukar ha när vi är med på tävling. Men som sagt skulle jag även kunna tänka mig att ha dekal om det är ett märke jag använder mig mycket av och gillar.
          Kontakta företaget och fråga om de vill sponsra er med allt från 100-50 000kr så kan ni tänka er att stripa deras logga på båten. Beroende på era tidigare resultat påverkar det hur mycket ni kan förhandla. Men hellre nåt och att de skickar dekalerna än att man köper de som nå jäkla wannabe.

Kommentera

Vad är det som gör mig till wannabe om jag hade dekaler på båten för att jag tycker det är snyggt? Löjligaste jag hört!

Kommentera

Vad är det som gör mig till wannabe om jag hade dekaler på båten för att jag tycker det är snyggt? Löjligaste jag hört!
              Inser du det inte spelar det ej nå roll vad jag skriver, men kör på det du

Kommentera

Nä jag förstår inte varför någon skulle vara en "wannabe" för att dom har dekaler dom tycker är snygga. För mig låter det som att man inte heller borde ha tröjor med tryck på i så fall och bara ha enfärgade kläder.

Men kul att veta att folk verkar störa sig på det till så hög grad. Nu blev man faktiskt sugen på att sätta på några dekaler.

Kommentera

[QUOTE=Gös_Hasse;875026]Kontakta företaget och fråga om de vill sponsra er med allt från 100-50 000kr så kan ni tänka er att stripa deras logga på båten. Beroende på era tidigare resultat påverkar det hur mycket ni kan förhandla. Men hellre nåt och att de skickar dekalerna än att man köper de som nå jäkla wannabe.[

Man betalar ju dagligen för "reklam" i form av varumärken.
                  Köper du en plastpåse i ica butiken så lär en liten del av pengarna vara för loggan på påsen och det visar du stolt upp för grannarna, ica-wannabe?? du betalar för emblemet på din nya volvo, volvo-wannabe?? du betalar för märket på din nya tv,dvd, bilstereo, ja i princip allt. Eller säger du till i kassan på ica att du ska ha smöret gratis för att du bär en kasse med deras logga på?? siba får "sponsra" med fjärrkontrollen till tvn för att du ska bära en stor låda med en jättelogga med ett varumärke på??
                  member of team TMT sportfiske

Kommentera

[QUOTE=TN fiske & fritid;875058]
                    Ursprungligen postat av Gös_Hasse Visa inlägg
                    Kontakta företaget och fråga om de vill sponsra er med allt från 100-50 000kr så kan ni tänka er att stripa deras logga på båten. Beroende på era tidigare resultat påverkar det hur mycket ni kan förhandla. Men hellre nåt och att de skickar dekalerna än att man köper de som nå jäkla wannabe.[

Man betalar ju dagligen för "reklam" i form av varumärken.
                    Köper du en plastpåse i ica butiken så lär en liten del av pengarna vara för loggan på påsen och det visar du stolt upp för grannarna, ica-wannabe?? du betalar för emblemet på din nya volvo, volvo-wannabe?? du betalar för märket på din nya tv,dvd, bilstereo, ja i princip allt. Eller säger du till i kassan på ica att du ska ha smöret gratis för att du bär en kasse med deras logga på?? siba får "sponsra" med fjärrkontrollen till tvn för att du ska bära en stor låda med en jättelogga med ett varumärke på??
                    Spela ej dumma och kom in i matchen!

Att köpa en kasse eller låta loggan sitta kvar på ett fordom går inte att jämföra med folk som försöker se ut som helsponsrade sportfiskare när de i själva verket till och med betalat för att göra reklam för ett varumärke. När dessa wannabes gör detta kommer inte företag snart se nån fördel att betala ett seriöst presterande team för att de ska bära deras logga, för det åker ju omkring en massa lirare som ändå gör reklam gratis! de till och med anstränger sig för att göra reklamen haha.

Dig kan jag förstå varför du ändå försöker få det och låta som det är helschysst, men de andra råkade jag nog trampa på tårna. För de hade gärna velat att det ej vore så att de endast skriker wannabe, hur de/ni än försöker vända och vrida på det.

Dessa snubbar har nog presterat ett och annat och får bra med pengar för att låta båten se ut så, visst det är snyggt men det är också en strategi av varumärkes ägarna att det ska se bra ut så det ger ett ännu bättre intryck.
                    Click image for larger version

Name:	andrew-marsic-123.jpg
Views:	1
Size:	151,8 KB
ID:	1770875

Sedan har jag inte sagt nåt om att man inte får sätta sin egen prägel med färg/form text på sitt team namn osv. men fan kom igen langa upp rapala/nils master/daiwa/shimano på hela/halva båten utan anledning och dessutom betala för det och göra jobbet själv utan en spänn från varumärket gör man ju inte bara för det är snyggt eller man vill sticka ut utan man vill leka som man spelar i en högre liga inför andra rookies.

Orkar ej förklara mer, verkar finnas rätt många wannabes med fattig fantasi att sätta en helt egen prägel på båten att de gör nåt som i grund och båten gör endast av PRO:s för de får pengar och inte tvärtom.
                    Senast ändrad av Serigös; 2013-10-29, 14:44.

Kommentera

Jag tycker du är ute och cyklar Hasse.
                      Du sparkar på ganska många i dina inlägg..

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Karlminator, 2015-04-05, 20:45
                      8 svar
                      5 877 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg RobertOnicala  
                      Startad av Urbaniz, 2022-07-30, 02:03