Säljer min oanvända Shimano Vanquish C3000. Köpt från fiskeutrustning-online i oktober 2016. Rullen finns i Mariestad. Det är inte den nya supersnygga 3000FA-modellen utan en 3000F. Rullen var för lik en annan rulle jag har i både storlek och vikt. Då väljer jag att sälja Vanquish istf den rulle jag redan fiskat en säsong med.
Det finns bara en bild på rullen på blocket men jag kan skicka fler bilder på rullen.
Priset är satt till 2500kr på blocket. Här på FS är mitt prisförslag 2100kr plus frakt. men man får såklart komma med egna lägre eller högre prisförslag om man vill.
Jag kan även tänka mig att byta mot Twinpower C3000 eller 2500S. Inser att jag i så fall får lägga några hundralappar emellan.
Jag nås lättast via pm eller på 0705-118811.
Det finns bara en bild på rullen på blocket men jag kan skicka fler bilder på rullen.
Priset är satt till 2500kr på blocket. Här på FS är mitt prisförslag 2100kr plus frakt. men man får såklart komma med egna lägre eller högre prisförslag om man vill.
Jag kan även tänka mig att byta mot Twinpower C3000 eller 2500S. Inser att jag i så fall får lägga några hundralappar emellan.
Jag nås lättast via pm eller på 0705-118811.

Kommentera