Veckans annons.... :) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Veckans annons.... :)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av ramsis_iv Visa inlägg
    jo men de får det att låta som nått super skellett och så kollade jag upp abachi träd och det jag hittade var att det var lätt och löst, varav bara en egenskap är bra, men om man täcker det med jätte mycket epoxy spelar det väl ingen större roll?

Glöm inte sanden!

Kommentera

a och så vill jag säga just för att det verkar så suspekt tycker jag att det är naturligt att ingen tror dig(inget illa menat) för 50år sen hade lagret säkert redan varit slut, folk trode väl mer på reklam o coola "effekter" som sand o skellett(minns ni camelreklamen som nu är anti snus reklam) nu vägrar man tro på ett drag som påstås vara på cobb's/pig/manta nivå eller bättre som kostar minder än halva deras pris, visst buster stämmer in där men det är undantaget som bevisar regeln

Kommentera

Ursprungligen postat av ramsis_iv Visa inlägg
        a och så vill jag säga just för att det verkar så suspekt tycker jag att det är naturligt att ingen tror dig(inget illa menat) för 50år sen hade lagret säkert redan varit slut, folk trode väl mer på reklam o coola "effekter" som sand o skellett(minns ni camelreklamen som nu är anti snus reklam) nu vägrar man tro på ett drag som påstås vara på cobb's/pig/manta nivå eller bättre som kostar minder än halva deras pris, visst buster stämmer in där men det är undantaget som bevisar regeln
        Det är sällan som någon klagar på att det är för billigt men det går väl att ordna till priset till 250 kr om det blir mer trovärdigt. Skämt o sido jag postar ett paket till mangeboy och så inväntar vi vad han tycker om derssa jerkar
        www.monarch-dok.se

Kommentera

Ursprungligen postat av FreddyK
          okej ursäkta mig..
          visste inte att det var lunaruttryck. kunna dom flesta av dessa uttryck sen jag irca för typ 7 år sen. fast du är ju expert så ursäkta än engång.
          en liten fråga bara? hur skriver jag annars då? för att det ska synas hur jag menar? och varje mening???? tycker du kan sluta läsa dessa inlägg om du tycker det är så segt.. tack och hej. I_ O I_
          Väldigt off topic, men blir lite små trött på ditt skrivande. Till att börja med, kan du snälla använda stor bokstav i början på meningar? "kunna dom flesta av dessa uttryck sen jag irca för typ 7 år sen", antar att du menar att du kunnde dem en gång i tiden då du ircade. Eller menade du att du kan dem för att du en gång i tiden ircat? Hur ska du ha det? På vilket sätt är jag expert? Vore roligt om du förklarade det för en ovetande. Hur du ska skriva för att folk ska förstå hur du menar? En mycket bra fråga! Vad sägs om att skriva ordentligt och skippa "lunaruttryck" alternativt "ircuttryck" i din text? Nu återgår vi till ämnet. Hej på dig

Kommentera

iiiii yo mannen? dizza inte min mate va! om han will skriva zå får han väl det i detta fria landen va?, mig gillar icke ditt stockholmssvenneska och tycker du skola lägga neder denna här dizkuziunerna!

u feel me?

Kommentera

Ursprungligen postat av Chris Visa inlägg
              Det är sällan som någon klagar på att det är för billigt men det går väl att ordna till priset till 250 kr om det blir mer trovärdigt. Skämt o sido jag postar ett paket till mangeboy och så inväntar vi vad han tycker om derssa jerkar
              Hallå..
              har läst denna tråd lite nogrannare nu.
              förstår inte vad den gör under säljes??
              vet att du inte lade upp den här utan någon annan,
              men det värkar vara du som lagt upp den på blocket.
              men du skriver i tråden att du inte försöker starta eget
              men ska ändå göra en webshop som du ska sälja dessa beten i står det på blocket???
              därför tycker jag denna tråd borde flyttas till en annan kategori som handlar om dessa beten och hur bra/dåliga det är.
              eller så kan ni/du fixa en företagsannons här kanske.

Kommentera

tror att han menade att just det inlägg han höll på att skriva var off topic och sdu freddy du får ta och skärpa dig nu bara jag och min vän som spelar wow 13timmar per dag (men han erkänner bara 2-5 av dessa) är inne på internet och skriver på forum, nu får vi 2(min vän är förlorad) ta och skaffa oss varsitt liv

och du ramsis_iv vad är detdär för svenska? du ska gå ner till svenska akademin och säga jag vill gå med och lära mig svenska på akademi-nivå

Kommentera

Ursäkta än en gång.
                  kan tyvär inte råför att du brukar sitta på lunar och läsa dessa inlägg där.
                  och offtopic????
                  hmm allt jag kan se du skrivit i denna tråd är offtopic.
                  99% av alla inlägg är väll offtopic i denna tråd? "annonser säljes"
                  fattar inte riktigt vart du vill komma.
                  eller jo du vill bara provocera.. så den som inte kan skriva med storbokstav bör inte skriva då mena du.
                  tror jag inte är den enda här som inte skriver perfekt.
                  hoppas nu inte du läser detta för jag har visst glömt storbokstäver och sånt igen.. hahaha ***
                  Fan freddy, du har kommit på mig. Det enda jag gör på min fritid är att sitta på lunar och på fiskesnack. Mest på lunar om jag ska vara ärlig. Sitter jag på lunar och läser dessa inläggen? Förstår tyvärr inte vad du menade med det, men du hade nog en baktanke med det när du skrev inlägget.

Vi tar detta en gång för alla. Hur kan du få det till att JAG provocerar? Jag skriver ett inlägg där jag ber dig skriva ordentligt. Hade du varit lite mogen för din ålder (du är väl ändå 28 eller vad det nu är) hade du tagit det med ro. Men nej. Vad svarar du med? Jo, genom att skriva ett långt inlägg om att jag är expert på irc uttryck och allmänt skitsnack. För fan.

Avslutningsvis, du har så rätt, jag tycker inte att de som inte kan skriva ordentligt ska skriva. Men är inte det rätt rimligt? Kan man inte skriva ordentligt bör man inte heller göra det, hade varit väldigt kul o läsa på detta forumet om alla skrivit som du.

hej på dig
                  Senast ändrad av christian; 2007-01-29, 01:40.

Kommentera

Ursprungligen postat av christian Visa inlägg
                    Fan freddy, du har kommit på mig. Det enda jag gör på min fritid är att sitta på lunar och på fiskesnack. Mest på lunar om jag ska vara ärlig. Sitter jag på lunar och läser dessa inläggen? Förstår tyvärr inte vad du menade med det, men du hade nog en baktanke med det när du skrev inlägget.

Vi tar detta en gång för alla. Hur kan du få det till att JAG provocerar? Jag skriver ett inlägg där jag ber dig skriva ordentligt. Hade du varit lite mogen för din ålder (du är väl ändå 28 eller vad det nu är) hade du tagit det med ro. Men nej. Vad svarar du med? Jo, genom att skriva ett långt inlägg om att jag är expert på irc uttryck och allmänt skitsnack. För fan.

Avslutningsvis, du har så rätt, jag tycker inte att de som inte kan skriva ordentligt ska skriva. Men är inte det rätt rimligt? Kan man inte skriva ordentligt bör man inte heller göra det, hade varit väldigt kul o läsa på detta forumet om alla skrivit som du.

hej på dig
                    okej.. bättre vi tar detta privat istället. så vill du mig nått mer nu skicka pm.
                    tror inte alla vill läsa vårt tjaffs. annars kan du ju alltid skapa en ny tråd som vi kan tjaffsa i men gör det här för jag har ingen lust att göra ett konto på lunar.
                    ha en trevlig natt!! god natt
                    Senast ändrad av FreddyK; 2007-01-29, 02:11.

Kommentera

ää jag tar bort dom andra nu.. så kan du ju svara på detta i ovanför i pm så slipper de va så mycket skräp på sidan.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
                      10 svar
                      732 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg söderberg85  
                      Startad av Cobb´s, 2021-07-04, 09:42