Säljes: Bulldawgs och Invaders - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Säljes: Bulldawgs och Invaders

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Säljes: Bulldawgs och Invaders

Snart är det dags för vårfiske efter de riktigt stora krokodilerna och lagom till denna högtidsstund tänkte jag kolla om någon är intresserad av att fylla på i draglådan..
    Jag har nedanstående som jag tänkt sälja, när det gäller färger är det bäst att maila mig för mer info, men dessa modellerna har jag i alla fall, dock i högst begränsat antal…

Musky Innovations, http://www.muskyinnovations.com/products.htm
    Deep Invader, Shallow Invader, Bull Dawgs (6” och 9”) samt Shallow Bull Dawg.

För Invaders vill jag ha 160kr, för Bull Dawg 9” och Shallow Bull Dawg 150kr och för 6” Bull Dawg får jag ha 140kr. Till priserna kommer 10kr/st. i frakt.

Jag har även några spolar Power Pro-lina, 275m för 300kr.

Hör av er till: invader@styx.se för mer info

Skitfiske på er alla

Du lär nog få behålla dina beten själv. Nu har de ju sänkt priset på BD till under två hundringen, (stod på FNU). Men de är ju bra beten så du lär nog få användning för dem i alla fall ! Lycka till !

Kommentera

?
      Jaha, ja det är ju upp till var och en om man vill betala "under två hundringen" plus frakt på x antal kronor eller 150kr plus 10kr frakt för samma sak - helt nya Bull Dawgs..

Kommentera

Kanske inte det. Men så länge du inte träffar han/hon som köper av dig så tillkommer postförskott osv. Och då blir det samma pengar ändå. 10 spänn i frakt låter billigt. Det betalar jag för ett normalt brev idag. Har du brevduva ?

Kommentera

Jasså, värst vad du vet mycket om mycket du inte vet något om..
          Du kan ju höra med andra som köpt av mig ifall det tillkommer några avgifter utöver de 10kr i frakt jag säger..

Jag har dock ingen lust att dividera med dig om detta i forumet, vill du diskutera kan du göra det via pm - fast då måste du ju förstås registrera dig - och det kanske du inte vill..

Kommentera

Ville inte tracka dig bara berätta lite fakta om hur vad som sägs på andra forum. Verkar gå infaltion i privat import.

Kommentera

Hr köpt endel prylar av styx och tycker han har skött sig ofattbart bra! Bättre än om man skulle köpa från butik i princip. Sen att det råkar vara någon butik som säljer ut sitt lager med gammla bulldawgs är ju inte styx fel. Antagligen så kommer väl bulldawgsen bli billigare med tiden. "Snöre" kan dra åt helv...... och hoppas verkligen att vi slipper fler sådana spydiga idioter.
              tack för mig............................

Kommentera

Har också köpt av Styx, inga problem där. Kanonleverans.
                För att undika missförstånd: jag är INTE Leif GW Persson. Detta är bara en hyllning till honom.

Kommentera

Det är ingen som sagt något annat än att han är att lita på. Men vad jag försökte säga var, det att priset har gått ner så alla kommer att kunna köpa BD i butik för 198:- (mellan modell). Har man dessutom rabatt vilket de flesta här säkert har på cirkus 10% så är man nere på runt 180 pix. Då får man betet i handen. Inte illa det heller. Tycker man inte att det är värt 20 spänn extra att få varan mitt i hand så.... är man säkert så snål att man inte ens bjuder på en förkylning.......
                  Senast ändrad av Sturgeon; 2004-02-17, 19:17.

Kommentera

men snöre se på saken ur en annan synvinkel om jag vill köpa 6st bulldawgs så tjänar jag 120kr på affären och på så sätt på jag en buster jerk gratis.
                    Deluxe lures thats my work.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Karlminator, 2015-04-05, 20:45
                    8 svar
                    5 920 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg RobertOnicala